اخبار روز سینما

انیمیشن سریالی Stranger Things توسط نتفلیکس ساخته و پخش می شود

ما سعی کردیم در مقاله انیمیشن سریالی Stranger Things توسط نتفلیکس ساخته و پخش می شود
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نتفلیکس رسماً از ساخت انیمیشن سریالی چیزهای غریبه مطابق با خط داستانی سریال اصلی Stranger Things با گستردگی بیشتر برداشته شده است.

انتظارات فصل پنجم سریال چیزهای غریبه به‌زودی قسمت‌های آن مقابل دوربین در این فصل پایانی در سال 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد. سریال Stranger Things.

بااینکه مطابق این فصل قبلی آخرین سریال است اما برادران دافر بررسی برای این سریال هستند و هم اکنون جدیدترین جدیدترین اخبار، دنیای امروز سریال اتفاقات ناآشنا قرار است با ساخت انیمیشن سریالی چیزهای غریبه ادامه پیدا کند. هم‌اکنون شبکه نتفلیکس به‌طور رسمی از ساخت یک انیمیشن سریال سریال سریال چیزهای غریبه پرده برداشته شده است، بااین‌حال هنوز جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2023 ; 10 سپتامبر 2023

ساخت انیمیشن سریالی Stranger Things به عنوان ادامه سریال اصلی

مت و راس دفر، خالقان دنیای سریال چیزهای غریبه طی بیانیه‌ای مقایسه این انیمیشن سریالی با کارتون‌های صبح شنبه دهه 80 میلادی است که حقیقت ارجاعی به آثار انیمیشنی مانند انیمیشن Masters of the Universe، انیمیشن Jem and the Holograms، انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن

هم‌اکنون بازگشت شخصیت‌ها از دنیای سریال Stranger Things در این انیمیشن مورد تایید نگرفته، مشخص نیست که شخصیت‌ها را باز می‌گردانند، ورود بازیگران به شخصیت‌های خود را قطع می‌کند یا خیر.

به نظر می‌رسد استودیو انیمیشن‌سازی Flying Bark واقع در سیدنی، موظف به تولید این بوده و اریک روبلز، نویسنده انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن انیمیشن نویسنده نویسنده نویسنده نویسنده اریک روبلز اریک روبلز روبلز روبلز روبلز اریک روبلز روبلز روبلز اریک روبلز اریک اطلاعاتی از داستان اتفاقات انیمیشن این سریال در دست و برادران دافر به‌‌همراه لوی لوی دن کوهن از استودیو 21laps به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند خواهند. متو راس دافر طی بیانیه منتشر شد اعلام کرد:

«ما رویای ساخت انیمیشن Stranger Things به سبک کارتون‌های صبح را که با آن می‌دانستیم و می‌بینیم که این رویا در حال حاضر به حقیقت پیوسته است، برایمان برایمان بسیار هیجان انگیز هیجان انگیز است. نمی‌توانم بیشتر به اشتراک فیلمنامه‌ها و هنری هنری‌ها که روبلز تیمش تیمش دست پیدا کرده و حال آن را بسازم با شما منتظر بمانیم و این ماجراجویی ماجراجویی ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت انیمیشن سریالی چیزهای غریبه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید اخبار سینما و تلویزیون را با پی ام آپلود دنبال کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا