اخبار روز

انحصار سهام ارث عدالت به چه کسانی واگذار شد؟


به گزارش پی ام آپ، محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه سرویس های مختلف وب را به دستگاه ها و سازمان ها ارائه کرده ایم، گفت: این موضوع نقش مهمی در تسریع فرآیندها و همه دارد. خدمات. با هدف تسریع در اقدامات و خدمات رسانی به مردم در اختیار سایر سازمان ها قرار می گیرد.

رئیس مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضائیه خاطرنشان کرد: بنا به درخواست بورس و شرکت سپرده گذاری، وب سرویس احراز اصالت احکام انحصار جانشینی از طریق اینترنتی در اختیار آنها قرار گرفته است. سامانه ملی اطلاعات کشور مرکز مبادلات (NIX) و امکان دریافت آرای انحصار وراثت که از سال 1393 به صورت سیستمی صادر شده است، تقریباً تمامی انحصارات ارث به صورت سیستمی صادر شده و از طریق این وب سرویس قابل دریافت است.

محمد کاظمی فرد ادامه داد: برخی از احکام انحصار وراثت که در سال های قبل از تاریخ مذکور از سوی برخی از شعب شورای حل اختلاف صادر شده، ممکن است توسط سامانه ایجاد نشده باشد. قطعاً تمام انحصارات ارث صادر شده از سال 1397 به بعد که سیستماتیک بوده، اکنون توسط آنها به چالش کشیده شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا