اخبار ورزشی

انتقاد مارکو فن باستن از لیونل مسی به دلیل احتمال پیوستن به الهلال عربستان – ریمینو

لندی فوتبال از لیونل مسی به دلیل انتقال احتمالی به الهلال انتقاد کرد و گفت که او باید به جای پول بیشتر به دنبال علاقه خود باشد.

لیونل مسی که ظاهرا تصمیمی برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن ندارد، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. اگرچه برخی گزارش ها احتمال بازگشت او به بارسلونا و اینتر میامی را مطرح کرده است، اما به نظر می رسد ستاره آرژانتینی آمادگی بیشتری برای رفتن به عربستان سعودی دارد تا او را به ثروتمندترین بازیکن جهان تبدیل کند.

نظر مارکو فن باستن درباره جدایی لیونل مسی به عربستان

گفته می شود الهلال عربستان این بازیکن 35 ساله را با پیشنهاد قراردادی به ارزش 522 میلیون پوند وسوسه کرده است. اما فان باستن، مهاجم سابق تیم ملی هلند، چندان تحت تاثیر این اتفاق قرار نمی گیرد.

نظر مارکو فن باستن درباره جدایی لیونل مسی به عربستان

بازیکن 58 ساله سابق آژاکس و میلان به مسی توصیه کرد به جای متقاعد شدن به دلایل مالی، کاری را که واقعا می خواهد انجام دهد. وی در گفتگو با زیگو اسپورت در مورد حرکت بعدی مسی در دنیای فوتبال گفت:

به نظر من خیلی قشنگ نیست رفتن به آنجا برای کسب درآمد زیاد. شما یک دنیا پول درآورده اید، بروید کاری را که دوست دارید انجام دهید. من نمی توانم تصور کنم. تو رئیس خودت هستی، نه؟ شما می توانید هر جا که بخواهید فوتبال بازی کنید، درست است؟

نظر مارکو فن باستن درباره جدایی لیونل مسی به عربستان

با این حال، دیوید بکهام اینتر میامی نیز مشتاق است که او را در کنار خود داشته باشد. با وجود شرایط اقتصادی شکننده، بارسلونا همچنان مایل به بازگرداندن ستاره نمادین این باشگاه به نیوکمپ است.

مسی پس از گذراندن دو هفته محرومیت از باشگاه فعلی خود به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان سعودی، روز دوشنبه با عذرخواهی عمومی به تمرینات پاری سن ژرمن بازگشت.

نظر مارکو فن باستن درباره جدایی لیونل مسی به عربستان

در غیاب مسی، شاگردان کریستوف گوتیه روز یکشنبه با گل های کیلیان امباپه، ویتنیا و فابیان رویز، تروا را 3-1 شکست دادند. سرمربی پاریسی در نشست خبری پس از این دیدار در پاسخ به سوالی درباره عوارض حضور مسی در عربستان سکوت کرد و تنها گفت:

من نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم زیرا این یک موضوع بسیار خصوصی و داخلی تیم است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا