اخبار ورزشی

انتقاد ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از تیم فرانسوی

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، دو شب گذشته تیم پاری سن ژرمنآلمانی با تشکر از امتیاز قاتل باپه، اضافی آنها با نتیجه 2-1 شکست خوردند و به یک قهرمانی دیگر در لیگ فرانسه نزدیک شدند.

مارکینیوس اگرچه آنها از قهرمانی در لیگ خوشحال هستند، اما کاپیتان تیم اظهار داشت که فصل به طور کلی برای غول های فرانسوی ناامید کننده بوده است، زیرا آنها از جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

بازیکن برزیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: فکر می کنم اکنون شانس کسب یک جام را داریم و در بازی بعدی آن را جشن خواهیم گرفت، باید روی این جام تمرکز کنیم و کار خود را به پایان برسانیم، هرچند که تقریباً کار روشنی است. ” تمام شد، پاری سن ژرمن از نظر ریاضی به طور رسمی عنوان قهرمانی را کسب نکرده است، اما جام تقریباً متعلق به ماست. این بهترین فصل پاری سن ژرمن تاکنون بوده است.آلمانی نه، اما همیشه کسب عنوان قهرمانی فرانسه مهم است، ما سعی می کنیم این فصل را به بهترین شکل ممکن ببندیم.

“امسال فصل خاصی بود به خاطر جام جهانی که در میان بود. ما خوب شروع کردیم، در ابتدای فصل خیلی خوب بازی کردیم. بعد از جام جهانی خیلی چیزها تغییر کرد و نتوانستیم سطح خود را در نیمه دوم فصل حفظ کنیم.”

فرانسه، رهبر فعلی فصل را با قدرت شروع کرد و تا شروع جام جهانی 2022 در تمامی رقابت ها شکست نخورد. اولین شکست بزرگ پاری سن ژرمن حذف جام حذفی فرانسه بود که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مارسی شکست خورد، سپس در لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ تسلیم شد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

شاگردان کریستوف گالتیه آنها روز شنبه در بازی رفت مقابل استراسبورگ در صورت تساوی می توانند قهرمان لیگ فرانسه شوند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا