اخبار روز سینما

انتشار عکس های همسر اول ناصر محمدخانی/ آیا واقعا شهلا جاهد او را به قتل رسانده!

فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسر فقیدش لاله سحرخیزان منتشر کرد.

فرشاد عباسی عکاس پیشکسوت مطبوعات با انتشار عکسی از ناصر محمد خانی و همسرش لاله سحرخیزان نوشت:

اواخر دهه هفتاد برای مصاحبه خانوادگی به خانه ناصر محمدخانی رفتیم، رسم بر این بود که برای مصاحبه به خانه ستاره ها می رفتیم.

آن روز مرحوم لاله سحرخیزان ما را در همان منزل پذیرایی کرد. چند سال بعد به طرز مشکوکی به قتل رسید.

لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی و هوی شهلا بود.

انتشار عکس های همسر اول ناصر محمدخانی/ آیا واقعا شهلا جاهد او را به قتل رسانده!

 

ابهامات پرونده شهلا

شهلا جاهد مدعی شد که مسئولیت قتل را صرفاً به خاطر عشقش به ناصر محمد خانی به عهده گرفته است، زیرا محمد خانی به او گفته بود که اگر این کار را نکنی، دستگیر می‌شود.

از طرفی به او قول داده است که برای جلب رضایت پدر و مادرش یعنی فرزندانش و والدین لاله سحرخائزان تمام تلاش خود را می کند. به گفته شهلا، او به وعده های محمدخانی پایبند بود اما بعداً با بی تفاوتی او مواجه شد.

پرونده شهلا جاهد با ابهامات فراوان دیگری همراه بود. علاوه بر اظهارات متناقض متهمان اصلی، بسیاری از اسناد و مدارک به دست آمده با یکدیگر مطابقت نداشتند. در فرآیند تحقیق اشتباهات زیادی صورت گرفت.

ادعاهای ناصر محمدخانی نیز در تصمیم نهایی این پرونده تاثیرگذار بود. وی مدعی شد شهلا جاهد کلید خانه خود و همسرش را در اختیار داشته و بدون رضایت آنها مخفیانه به خانه آنها رفته و او و همسرش را زیر نظر گرفته است.

این پرونده پر از رمز و راز بود که هرگز پاسخ داده نشد. با وجود همه این ابهامات و کشمکش ها، سرانجام شهلا جاهد در 19 دی 1388 اعدام شد.

ماجرای شهلا جاهد به قدری جنجالی بود که به نظر می رسد هرگز فراموش نمی شود و هر از چند گاهی تصاویر و اخبار جدیدی این ماجرای تلخ و گیج کننده را به رسانه های ایرانی می آورد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا