اخبار ورزشی

امیلیانو مارتینز:مسی را به استون ویلا می برم!

لیونل مسی برنده هفت توپ طلا در تابستان امسال آماده جدایی رایگان از PSG می شود. نام شیر نر به شدت به بازگشت به بارسلونا مرتبط است در حالی که گفته می شود او پیشنهادهای پرسودی از خاورمیانه و MLS دارد.

با این حال مارتینز او دوست دارد بهترین دوستش را ببیند که قهرمان جام جهانی در لیگ برتر است. در حالی که اینکه دربان مرموز حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد تا یک معامله هیجان انگیز را ممکن کند.

مارتینز که پس از انتقاد فرانسوی ها از مسی در جام جهانی 2022 طعم قهرمانی را چشید شیر نربه ESPN گفت: «اگر در مقابل. شیر نر وقتی سوت به صدا در می‌آید، او را به استون ویلا می‌برم، آخر هفته برایش کباب می‌کنم، از مردم می‌خواهم پرچم‌های کوچکی برایش درست کنند و مطمئن هستم که او اوقات خوبی را سپری خواهد کرد.» اگر لازم باشد برای جذب مسی دستمزدم را هم کم می کنم.

مارتینز او از زمان حضورش در تیم ملی آرژانتین به مسی نزدیک بوده و معتقد است که بازی او پس از تجربه ای که در جام جهانی 2022 به دست آورد پیشرفت قابل توجهی داشته است.وی افزود: بیشترین چیزی که از جام جهانی یاد گرفتم این است که آرام باشم و مراقب باشم. مثلاً وقتی هلند به ما فشار می آورد، من آرام بودم.”

جایی که مسی در تابستان امسال به پایان می رسد باید مشخص شود، با این حال الهلال و اینتر میامی دو تیم ثروتمندی هستند که چشمان فوق ستاره آرژانتینی را زیر نظر دارند. در حالی که که هنوز فرصتی هست که مارتینز به استون ویلا کمک کنید تا به جمع هفت تیم برتر این فصل لیگ برتر برسد و سهمیه اروپا را کسب کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا