اخبار ورزشی

امیر غفور باز هم لژیونر شد/ سرنوشتش امپراتور لیگ رومانی خواهد بود

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، امیر غفور والیبالیست ایرانی که فصل گذشته برای اولین بار با تیم مقاومت شهداب یزد عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد و جایزه ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کرد، تیم جدید باشگاهی خود را انتخاب کرد. باز هم والیبالیست کاشانی کشورمان را در اروپا خواهیم دید.

غفور که در جام باشگاه های والیبال آسیا 2023 به همراه تیم شهداب عنوان چهارمی را کسب کرده و البته در بخش انفرادی نیز عنوان بهترین مدافع خط را از آن خود کرده است، فصل آینده در لیگ رومانی و در تیم راپید بخارست بازی خواهد کرد. . حتی گفته می شود توافقی بین طرفین صورت گرفته اما هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است.

چرا که تنها چند ماه مانده به شروع فصل جدید والیبال، امیر غفور ماه گذشته تصمیمی جالب و غیرمنتظره گرفت و لژیونر موقت شد تا در یکی از تیم های کشور همسایه بازی کند و به قهرمانی آنها کمک کند. کند این در لیگ های آسیایی طبیعی است. این بار اما غفور رسما و برای همیشه از شهداب جدا شد.

امپراطور جهان والیبال پیش از این در لیگ سری آ ایتالیا که یکی از مطرح ترین و حرفه ای ترین لیگ های والیبال جهان است، بازی کرده بود و کفش مردان مونزا و لوبه این کشور را شکسته بود، اما اکنون با انتخاب لیگ رومانی، در آخرین سال های فعالیت حرفه ای والیبال خود تجربه جدیدی کسب خواهید کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا