اخبار روز سینما

الک بالدوین به قتل غیرعمد فیلمبردار فیلم Rust دچار شد

الک بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین بالدوین.زنگ) در سال ۲۰۲۱ به قتل غیر عمد شده اند. با پی ام آپلودز همراه باشید

اگر از اتفاق اطلاعی باید بگویم که این در 21 اکتبر سال رخ داد، تیم سازنده این درحال تمرین یکی از صحنه های فیلم بوده اند که یک تیر تیر از یک اسلحه که در دست بالدوین بوده شلیک شده است و می شود هالینا هاچینز و و. مجروح شدن “جوئل سوزا” کارگردان این فیلم شده است.

بعد از اتفاق مشخص شد که قرار بود گلوله های این اسلحه مشقی اما گلوله های واقعی در آن وجود دارد.

بعد از این اتفاق بیشتر تقصیر به گردن هانا گوتیرز رید افتاد که اسلحه‌دار ایلد ف این سومین فیلم بود که هانا در آن به عنوان اسلحه‌دار فعالیت می‌کرد. و همچنین باید بگوییم که او دختر “تل رید” یکی از با تجربه ترین اسلحه‌دار هالیه ه.

همچنین «دیوید هالز» دستیار کارگردان این توافق نامه را امضا کرده است که بر اساس آن دلیل استفاده سهل انگارانه از یک سلاح مرگبار محکوم می شود و حکم حب تعلیقی تعلیقی و شش ماه آزادی آزادی مشروط برای او بریده است. اما ممکن است بالودین و رید با حکم های جدی تری رو به رو شوند و ۱۵ تا ۳۰ سال به زندان زندان .

«اندریا ریب» دادستان گفته است که اگر هر یک از این افراد کارشان درست بود امروز هانا زنده بود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا