اخبار ورزشی

الکویت 38 – النجمه 36 / پیروزی الکویت نزدیک است

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم‌های هندبال الکویت کویت و النجمه بحرین از ساعت 16 امروز _پنجشنبه 11 خرداد 1402_ در چارچوب چهارمین بازی روز اول 25 دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا هندبال مردان (2023) در سالن 25 آبان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

مرحله‌گروهی (گروه B)

دیدار تیم‌های الکویت کویت و النجمه

سالن: ۲۵ آبان – مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان

کوبل‌داوری:

ترکیب تیم هندبال الکویت کویت:

قربعلی عبدالله، عبدالله الخامسی، صالح علی، الشماری عبدالهزیز، الحربی عباس، صفر حسن، الادوانی سیف، عامرمحمد، تکسیرا وینیسیوس، مارزو فرانکیس، هرناندز انجل، الشماری نشاری، عبدالعزیز یاسین، تومکاری، سفرعلی.

سرمربی تیم الکویت: حیثم الرشید

ترکیب تیم هندبال النجمه بحرین:

لازویچ ووک، عبدالرداهامحمد، محمد عادل، علی محمد، علی محمد، الشیخ قسیم، اسکانی بی لال، زائد اسکندر، شوبار سیدعلی، المقابی احمد، مرالس یوالکونی، علی حسن، حبیب مهدی، قمبار قسیم، احمد محمد، محمد محمد.

سرمربی الکویت: الفاامی سید علی

کوبل داوری: گئورگی ناچوسکی، سلاوه نیکولاو

شرح نیمه اول: بازی در شرایط پایاپای شروع شد و در ادامه هر دوتیم سعی در کنترل حریف در امتیازگیری داشتند. با گذشت زمان هیجان و سرعت بازی بیشتر شد اما هر دو تیم نمی‌گذاشتند اختلاف امتیاز بیش از یک یا دو پوین شود. در نهایت این النجمه بود که نیمه اول را از آن خود کرد.

نتیجه نیمه اول: الکویت ۱۸- النجمه ۱۹

شرح نیمه دوم: نیمه دوم نیز همچون نیمه اول، در شرایطی مساوی شروع شد و هر دو تیم با سرعت زیاد سعی در امتیازگیری داشتند. در این نیمه شاهد درگیری‌هایی بین دو تیم بودیم که یکی از بازیکنان تیم الکویت مصدوم شد. در کوران امتیازگیری این تیم الکویت بود که با دو امتیاز توانست پیروز این دیدار شود.

نتیجه نیمه دوم (نتیجه پایانی): الکویت ۳۸ – النجمه ۳۶

نکات ویژه: تومکاری بازیکن شماره ۹۰ تیم الکویت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا