اخبار ورزشی

الکاظمه کویت 34 _ نماینده عمان 31/ برد الکاظمه پایان این دیدار نزدیک بود.

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال الکاظمه کویت و نماینده عمان از ساعت 16 امروز – شنبه 13خرداد – در چارچوب چهارمین بازی روز سوم بیست و پنجمین  دوره در رقابت های جام باشگاه های آسیا (۲۰۲۳) هندبال مردان در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

اسامی بازیکنان الکاظمه کویت:
احمد الجووائید، محمد عبدالرضا، ابراهیم الامیر، مشاری الحربی، انور بن‌عبدالله، احمد النزی، احمد القتان، عبدالعزیز المسعودی، فاواز المولا، فاواز المشاری، یاسین بلکئید، احمد السولایلی، مبارک بخیت، سعد الحیدری، اوساما جزیری و محمد فراد.
سرمربی: میلوس پتروویچ

اسامی بازیکنان نماینده عمان:

سامه العزان، رفعت الجزی، محند الزرافی، مونیرالبولوشی، ازان المشری، ابدالعزیز المجارفی، مولحمالدیقایشی، حامد الدیقایشی، ابدوالحکیم السیابی، ازان العزان، صلاح النسری، ناصر التمتامی، طاهر الهدیدی، محمد العرایمی، مروانالسوسی و اسد الحسنی.

سرمربی: منجی بوغاتس

در نیمه اول شاهد بازی جذاب و نزدیک دو تیم و در پایان الکاظمه آنها با اختلاف 13 بر 12 پیروز شدند.

الکاظمه در نیمه دوم توانست بازی بهتری از خود به نمایش بگذارد و در پایان با نتیجه 34 بر 31 پیروز شد تا دومین برد خود در این مسابقات را تجربه کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا