اخبار ورزشی

تلاش های الهلال برای به دست آوردن مهدی طارمی!

به گزارش پی ام آپ، به نقل از رسانه های داخلی عربستان، باشگاه الهلال به عنوان یکی از مشتریان جدی مهدی طارمی قصد دارد با پیشنهادی قابل توجه این بازیکن را از حضور در اروپا منصرف کند و او را به فوتبال آسیا بازگرداند. در روزهایی که طارمی را یکی از بهترین مهاجمان قاره اروپا می دانند.

روزنامه ابولا که دیروز این خبر را اعلام کرد، جزئیات جدیدی از پیشنهاد میلیاردرهای عرب به طارمی را منتشر کرده است. این رسانه پرتغالی به نقل از مطبوعات عربستان، مبلغ پیشنهادی الهلال به ستاره ایرانی را سالانه 9 میلیون یورو برآورد کرد.

البته رقم مذکور شامل پاداش و گزینه های احتمالی نمی شود و الهلال قصد دارد در ازای عقد قرارداد سه ساله آن را به طارمی بپردازد. به این ترتیب او با قبول پیشنهاد آبی های عربستانی در مجموع 27 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

بسته به کیفیت قراردادی که باید امضا شود، این مبلغ می تواند بسیار بیشتر باشد. پیشنهاد مالی وسوسه انگیز تنها راه حل الهلال برای جلب رضایت طارمی است. باشگاه عربستانی حتی حاضر است با پرداخت مبلغی نزدیک به 10 میلیون یورو رضایت مهاجم ایرانی پورتو را برای انجام این انتقال در تابستان آینده دریافت کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا