اخبار روز سینما

الناز شاکردوست همه را نگران خودش کرد [+جزئیات]

نگرانی هواداران از وضعیت الناز شاکردوست به دلیل ناپدید شدن او از فضای مجازی باعث شده تا حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به وجود بیاید.

الناز شاکردوست بازیگر معروف ایرانی‌است که اخیرا با ناپدید شدن الناز شاکردوست در فضای مجازی بسیاری از هواداران و طرفداران خود را نگران کرده است. اقدام عجیب الناز شاکردوست درباره رفتن و ناپدید شدن از فضای مجازی باعث به وجود آمدن جنجال بسیاری شد.

هواداران نگران وضعیت الناز شاکردوست هستند

الناز شاکردوست به تازگی با اقدامی عجیب باعث نگرانی هوادارانش شده است. این بازیگر که در بهار سال های گذشته عکس هایی از سفرهای مختلف منتشر می کرد، امسال با حذف تمام پست هایش موجی از نگرانی و کنجکاوی به راه انداخت و البته عکس پروفایلش با چشمان خون آلودش هم بر این موضوع افزوده است. طرفداران خانم شاکردوست با انتشار پیام هایی از الناز شاکردوست خواستند تا از وضعیت فعلی خود بگوید.

هواداران نگران وضعیت الناز شاکردوست هستند
ناپدید شدن الناز شاکردوست

ناپدید شدن الناز شاکردوست

جدیدترین پست اینستاگرامی الناز شاکردوست مربوط به پست تسلیت وی در پی درگذشت کیومرث پوراحمد است. او نوشت:

پدر سینمای من امروز به زندگی خود پایان داد! او همیشه گفته بود که نمی‌خواهد مرگ برای زندگی‌اش تعیین کند، می‌خواهد سکانس پایانی زندگی‌اش را خودش کارگردانی کند و کات! او در آخرین نامه خود نوشت: من از مرگ نمی ترسم، می دانستم… او واقعاً نمی ترسی، از هیچ چیز نمی ترسید، مثل برداشت این سکانس از من در اولین فیلم سینمایی کارنامه ام در آن سال ها. سفرت سلامت.

الناز شاکردوست متولد 16 تیر 1363 بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران در رشته تئاتر تحصیل و بازیگری کرد. او برای بازی در فیلم باد در علفزار می پیچد (1397) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم مبارک (1394) برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره حافظ شد. شاکردوست برای بازی در فیلم های شبی که ماه کامل شد (1397) و ابلق (2019) به کارگردانی نرگس آبیار برنده و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

او فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از دوران دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانشجویی به روی صحنه رفت و برای این کار برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره دانشجویی فجر در سال 1376 شد و وارد گروه تئاتر دانشکده معماری دانشگاه شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا