اخبار ورزشی

در هندبال آسیا ۲۰۲۳ چه تیم هایی به نیمه نهایی صعود کردند؟ /جزئیات

به گزارش پی ام آپ، پس از پنج روز و انجام دیدارهای مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان که در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار شد.تکلیف دو گروه و جایگاه تیم ها برای دور بعدی مسابقات و برنامه مسابقات مشخص شد.

امروز در آخرین دیدارهای مرحله گروهی تیم های الریان قطر و الکاظمه بحرین از گروه اول و همچنین تیم های الدحیل قطر و النجمه بحرین از گروه دوم با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. تیم‌های سپاهان از ایران و الکویت کویت در جایگاه سوم از دو گروه قرار گرفتند تا در جایگاه‌های پنجم و ششم قرار بگیرند.

همچنین دو تیم نماینده عمان و نیروی زمینی شهید شاملی ایران به مقام چهارمی بسنده کردند تا برای کسب مقام های هفتم و هشتم به مصاف یکدیگر بروند. همچنین باشگاه جونیور چین که تفاضل گل بهتری نسبت به تاشکند ازبکستان داشت باید به مصاف تیم پنجم گروه اول یعنی نماینده هند می رفت که با توجه به باخت هند نتیجه فنی 10 بر صفر به سود چینی ها شد.

گفتنی است از پنجشنبه تا شنبه مسابقات مرحله نیمه نهایی با تعیین رتبه پنجم تا هشتم و سپس رده بندی و فینال برگزار می شود. تیم باشگاهی جونیور چین به مقام نهم بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 رسید، نماینده هند دهم و تاشکند ازبکستان در رده دهم قرار گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا