اخبار روز سینما

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور [+عکس]

به تازگی، خبری مبنی بر اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور در فضای رسانه و فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی داشته است.

در اخبار جدید که توسط رسانه ملی منتشر شده است، واکنش نور نیور به شروین را میبینیم که ویدیوی عجیب رسانه شورای ملی به شروین را با خودش همراه داشت.

فیلم شروین حاجی پور در رسانه شروی ملی آخراً آمده است حواشی زیادی را برخی از کاربران در فضای مجازی کسب کنند و با زتاب‌های می‌توانند بگیرند.

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور، واکنش نور نیور به شروین

کانال خبری نورنیوز اقدامی ویدیویی عجیب از حضور شروین حاجی‌پور منتشر کرد. نور نیوز که وابسته به شورای عالی امنیت ملی است، ویدیویی قبل از وین حاجی پور ک تا ماه چند دلیل به خواندن یک آهنگ زندانی شد، در یک کنسرت منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

شروین حاجی‌پور جزء 100 چهره تاثیرگذار سال 2022 شد!

برخی از کاربران در فضای مجازی، از انگیزه‌های نامشخص این رسانه در فضای رسانه صحبت کردند و با واکنش منفی، پاسخ این رسانه را دادند.

ویدیوی عجیب رسانه شورای ملی به شروین

لطفا توجه داشته باشید:

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور
اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور، فیلم شروین حاجی پور در رسانه شروی ملی

شروین حاجی‌آقاپور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران است. او در فاصله چند روز بعد از خواندن ترانه اعتراضی “برای…” به یکی از مشهورترین چهره های ایران تبدیل شد.

حاجی‌پور بابت ترانه “برای…” ال ۲۰۲۳ منتشر شد. جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده آمریکا، در این مراسم با تقدیر از این ترانه، او را برنده این جایزه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا