اخبار روز سینما

اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا + [عکس لو رفته]

به اخبار اخبار و تصاویر جدید از اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا در فضای مجازی لو رفته که حواشی و بازخوردهای متنوعی را همراه داشت.

در اخبار قدیمی که از اقدام شهاب حسینی در کشور آمریکا به انتشار رسیده است، حرکت عجیب شهاب حسینی را تحت عنوان حرکت شهاب حسینی در خارج از کشور در قالب تصاویر و گفتگوهای مختلف، در رسانه‌های مختلف می‌بینیم.

اقدام جالب شهاب حسینی در آمریکا

در برخی شنیده‌ها، که صبح امروز منتشر شد حکی از این است که چند روز، گفتگویی ویژه بین حسینی بازیگر مشهور و بهروز وثوقی، هنرمند پیشکسوت سینمای سینمای سینمای انقلاب، امکان انتشار آن را فراهم کرد.

در طی بسیاری که در چند روز اخیر توسط رسانه‌ها منتشر شده است و بنا به صحبت‌های بهمن بابازاده، نزدیک حوزه موسیقی، گفت و گویی گویی که شهاب حسینی حسینی حسینی بهروز وثوقی در آمریکا، مجوز انتشار برای برای.

بهمن بابازاده درباره ملاقات با شهاب حسینی و بهروز وثوقی در توییتر نوشت:

اقدام شهاب حسینی در کشور آمریکا و گفتگوی جذاب و جذاب سه ساعت شهاب حسینی و وثوقی در آمریکا به نامشخص هیچ یک از پلتفرم های داخلی حاضر به انتشار آن می باشد.

حسینی تصمیم این گفتگوی جنجالی را در یوتیوب نشر دهد. صحبت درباره فردین، سینمای امروز ایران و…، از سرفصل های این گفتگوی ویدئویی است.

لطفا توجه داشته باشید:

حرکت شهاب حسینی در خارج از کشور

حرکت عجیب شهاب حسینی

خلیل وثوقی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ با نام هنری بهروز وثوقی، بازیگر اهل ایران است. او قبل از بازیگری در سینما، کارمند اداری مالیاتی و بعد از دوبلور و گوینده رادیو تلوی. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به بازیگری مشغول هستند. نقش‌های برجسته‌اش فیلم مسعود کیمی‌ها در قیصر ۱۳۴۸، موتوری ۱۳۴۹، داش آکل، خاک ۱۳۵۲ و گوزن‌ها ۱۳۵۳ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا