اخبار روز سینما

افشاگری مدل معروف از رابطه 10 ماهه اش با ترامپ!

کارن مک دوگال مدل سابق پلی بوی است که ادعا می کند در سال 2006 با ترامپ رابطه 10 ماهه داشته است. او و استورمی دنیلز ظاهراً قبل از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا در سال 2016 با این میلیاردر متاهل رابطه داشتند.

به گزارش پی ام آپ ; در حالی که استورمی دنیلز، بازیگر مشهور پورنو که حق سکوتش منجر به زندانی شدن وکیل سابق ترامپ و محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا شد، کاملا شناخته شده است، جزئیات زیادی از رابطه ترامپ و کارن منتشر نشده است.

برخلاف استورمی دنیلز که رابطه ادعایی خود با ترامپ را بدترین 90 ثانیه زندگی‌اش توصیف کرد، کارن در مصاحبه‌ای اصرار دارد که رابطه آنها عاشقانه و واقعی بوده است.

کارن مک دوگال برای تایید واقعیت رابطه عاطفی بین او و ترامپ می گوید: «او هرگز رابطه ما را انکار نکرده است. وقتی یک خبرنگار از شما پرسید که آیا با کارن مک دوگال رابطه دارید؟ فقط گفت: من هیچ اشتباهی نکردم. او می داند که من حقیقت را می گویم.»

کارن با اشاره به اینکه ترامپ استورمی دنیلز را مسخره کرد و او را اسب سوار خواند، اصرار داشت که رئیس جمهور سابق آمریکا هرگز چیزی توهین آمیز درباره کارن نگفته است.

افشاگری مدل معروف از رابطه 10 ماهه اش با ترامپ!
چند فرض دیگر وجود دارد که کارن مایل است در مورد رابطه خود با ترامپ شفاف سازی کند. اول اینکه رابطه آنها یک رابطه معمولی نبود. او اصرار دارد که آنها عاشق بودند. دوم، او اصرار دارد که خودش ترامپ را رها کرده است.

او در فکر راه های خروج از رابطه بود، می گوید: یکی از اعضای خانواده به شهر آمد و ما به یک کافه رفتیم و من با پسر دوست داشتنی به نام بروس آشنا شدم. بروسی که او به او اشاره می کند بروس ویلیس است که چند ماه بعد در تعطیلات در ایتالیا در حالی که با کارن دست در دست گرفته بود در سال 2007 دیده شد و آنها به مدت 6 ماه در رابطه بودند.

کارن می‌گوید: «من به ترامپ خیانت نکردم، اما من و بروس زیاد تلفنی صحبت می‌کردیم، بنابراین پایان دادن به رابطه‌مان آسان‌تر بود». “چرا باید با مردی ازدواج می کردم در حالی که مرد مجرد خوبی مانند بروس وجود داشت.”

زندگی کارن مک دوگال چگونه با دونالد ترامپ مرتبط بود؟

کارن یکی از پنج فرزند خانواده ای کارگری در میشیگان بود. او ابتدا مربی پسران 4 ساله بود و پس از جراحی پروتز سینه در مسابقه مایو شرکت کرد. این رقابت باعث شد تا او در مجله پلی بوی مدل شود.

در سال 2006، ترامپ که در آن زمان ستاره یک برنامه تلویزیونی بود، در یک مهمانی در عمارت Playboy در لس آنجلس شرکت کرد و در آنجا برای اولین بار با کارن ملاقات کرد. در آن زمان ترامپ کمتر از دو سال بود که با همسرش ملانیا ازدواج کرده بود و به تازگی صاحب یک پسر شده بود. با این حال، کارن توجه ترامپ را به خود جلب کرد.

کارن می‌گوید: «او مثل یک توله‌سگ من را دنبال می‌کرد و سعی می‌کرد توجه من را جلب کند. چند روز بعد با من تماس گرفت و از من خواست که با او در هتل بورلی هیلز شام بخورم. حالا شرمنده ام چون می دانستم او متاهل است، اما آن موقع دختر دیگری بودم و زیاد به چیزها فکر نمی کردم.»

کارن ادعا می کند که آنها یک رابطه توافقی را شروع کردند و پنج بار یا بیشتر در ماه ملاقات کردند. اولین سفر آنها با هم به رویدادی در دریاچه تاهو در جولای 2006 بود، دقیقاً همان مکانی که استورمی دنیلز ادعا می کند با ترامپ رابطه جنسی داشته است. کارن در حالی که ابروهای کاملاً کمانی خود را بالا می‌برد، می‌گوید: «نمی‌دانم. اگر این اتفاق افتاده باشد، حتماً یک روز قبل از آمدن من بوده یا روز بعد از رفتنم».

کارن رئیس جمهور سابق آمریکا را در زمین های گلف ترامپ در نیوجرسی و کالیفرنیا همراهی کرد و ترامپ پنت هاوس سه طبقه خود را در برج ترامپ در منهتن به او نشان داد. او همچنین با پسران ترامپ، اریک و دونالد جونیور و دختر ایوانکا ملاقات کرد و با آنها عکس گرفت.

کارن می‌گوید که او خودش در جریان رابطه‌ای که ادعا می‌شود آنها را تشکیل می‌دهد، مقدمات سفر را انجام داده است. او توضیح می دهد: «من هزینه پروازها و هتل ها را پرداخت کردم و او به صورت نقدی به من پرداخت کرد. “به این دلیل بود که هیچ مدرکی وجود نداشت.”

پایان رابطه

کارن مک دوگان درباره چگونگی پایان این رابطه گفت: «این اتفاق از طریق تلفن رخ داد. مادرم دوست نداشت ما با هم باشیم و من آن را بهانه کردم. او گفت که؟ آن سگ پیر؟ من عصبانی بودم. بهش گفتم به مادرم بی احترامی نکن. اشاره کردم که او و مادرم هم سن هستند. (مادر کارن، کارول، شش روز از ترامپ بزرگتر است.) او خوشحال نبود. او رد شدن را دوست ندارد، اما سعی نکرد به من پاسخ دهد. تماس تلفنی بد تمام شد.”

اما در سال 2015، کارن شنید که ترامپ برای ریاست جمهوری نامزد شده است و عاشق سابق نامزد جمهوری خواه شد. شایعات در مورد رابطه آنها شروع شد و کارن می گوید که National Enquirer مبلغ 150000 دلار به عنوان یک قرارداد پوششی به او پرداخت تا داستان رابطه آنها را مخفی نگه دارد.

کارن می‌گوید: «من واقعاً نمی‌خواستم داستان به بیرون دربیاید. فکر می‌کردم قراردادم برای کار است و این یک موقعیت برد-برد است.»

کارن نمی دانست که مجله با مایکل کوهن، وکیل ترامپ در آن زمان کار می کرد. در اوایل این ماه، دادستان ها ترامپ را به پول خفه کردن متهم کردند.

او می گوید که از برخی رفتارهای ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری گذشته شگفت زده شده است. او با اشاره به تمسخر خبرنگار معلول سرژ کوالسکی که توسط ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت، می گوید: «وقتی او آن روزنامه نگار معلول را مسخره کرد، وحشت کردم.

با این حال، کارن در انتخابات 2016 به ترامپ رای داد زیرا او یک جمهوری خواه سرسخت است. با این حال، مک‌دوگال می‌گوید احتمالاً در انتخابات آتی به ران دیسانتیس، فرماندار فعلی فلوریدا و جوان‌ترین نامزد جمهوری‌خواهان رأی خواهد داد.

17 سال از ملاقات کارن و ترامپ در آن مهمانی می گذرد و به نظر می رسد که او هرگز نتوانسته از عواقب رابطه اش با ترامپ فرار کند. او می گوید: «بدی این است که شغلم را از دست دادم، دوستانم را از دست دادم و به عنوان یک باج گیر شناخته می شوم. من هیچ کدام از این چیزها نیستم. خوبی این اتفاقات این است که من قوی تر شدم، بزرگ شدم و زنی متفاوت شدم.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا