اخبار ورزشی

پشت پرده تلخ لیگ بیست و دوم برای مدافع جوان پرسپولیس

مدافع پرسپولیس در پایان یک فصل پرحادثه یک افشاگری احساسی داشت.

پرسپولیسی ها علاقه خاصی به رامین رضاییان داشتند و مشخص بود جانشینی مدافع راست کار سختی در ترکیب قرمزها خواهد داشت، اما دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل موفق خود ماجرای احساسی را تعریف کرد.

رضاییان که برای نیم فصل از لیگ قطر به پرسپولیس بازگشته بود، با وجود عملکرد فنی موفق، به دنبال این تمدید قرارداد بود که یحیی گل محمدی تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداد تا در نهایت راهی سپاهان شود. اما یحیی گل محمدی قبل از انتقال رسمی به سپاهان، دفاع راست مورد علاقه خود را روی میز مذاکره قرار داد و او را با پیراهن شماره 5 در ترکیب قرار داد.

دانیال اسماعیلی فر اگرچه قبل از بازگشت رامین رضاییان نیز مورد توجه این تیم و هوادارانش قرار گرفته بود اما حضور او پس از رفتن رامین مورد پسند بسیاری از هواداران قرار نگرفت و در این میان اتفاقات پشت صحنه فضای مجازی نیز دست به کار شدند. کار. سخت تر.

اسماعیلی فر که در دو دربی اخیر یکی از ستاره های تیمش بود، سرانجام در پایان یک فصل سخت و پرماجرا، اعتراف عجیبی کرد. او درباره روزهای حضور در تیم گفت که تحت شدیدترین فشارها و حملات بود و جوی علیه او در ورزشگاه شکل گرفت که فقط نام 10 بازیکن در سکوها فریاد می شد.

10 بازیکنی که در کمال ناباوری نام دانیال اسماعیلی فر در بین آنها نبود و نفرت آنها را برانگیخت. کمتر بازیکنی می تواند چنین فشاری را تحمل کند و دانیال از آن به عنوان «روزهای تنهایی و غمگین در پرسپولیس» یاد می کند.

نکته جالب اینکه دانیال از سروش رفیعی تعریف می کند که شرایط سخت آن روزها را به عنوان هم اتاقی برای او آسان و قابل تحمل کرد.

دانیال اما این فصل پرماجرا را با 7 پاس گل و دو گل به پایان رساند تا نشان دهد سرسختی قابل توجهی دارد. او که دوران سختی را در تراکتور و پایان خدمت سربازی سپری کرده بود نیز این شرایط طاقت فرسا را ​​پشت سر گذاشت و به نظر می رسد با توجه به نمایشی که در لیگ بیست و دوم داشت، فصل آینده برای او ممکن است تیمی بجز پرسپولیس را برای بازی انتخاب کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا