اخبار روز سینما

افشاگری: آزاده نامداری قبل از مرگش چه حرف‌هایی زده بود؟

اخبار تازه حرفهای فاش شده آزاده نامداری قبل از مرگش را نشان می دهد. در ادامه به جزئیات آخرین حرف های آزاده نامداری می‌پردازیم.

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

حرفهای فاش شده آزاده نامداری قبل از مرگش

به تازگی آخرین سخنان آزاده نامداری قبل از مرگش فاش شده و توجه افراد زیادی را جلب کرده است.

در ادامه می‌توانید حرف های آخر آزاده نامداری را ببینید. تصاویر تازه شده از مرحومه آزاده نامداری، حاوی است که اشک هر بیننده‌ای را جاری می‌کند.

آزاده نامداری که اتفاقی ناباورانه و در ایام عید 1400 فوت کرد پیش از درگذشتش که در صحبت‌هایش به باورها و جزئیات مربوط به خودش اشاره کرده بود. زنده یاد نامداری مجری ، بازیگر سابق سینما و متأسفانه زندگی خصوصیش قضاوت و نقدهای تند و تیز قرار گرفته بود.

مرحومه آزاده نامداری، در یک ویدیوی قدیمی و در درد دل امام حسین (ع) صحبت‌های تامل برانگیزی را عنوان کرد و گفت:

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

خیلی تصویر، احتمالاً من هم مثل همه احساس دلتنگی و شاید هم گله، می‌دونیم ما تو روزگاری زندگی می‌کنم که ابرو از دست خدا دست گذاشته خدا را شاید گله گله کنم که ما خیلی بدم و خیلی در قلیت شدیم و خیلی خیلی دوست دارم. کمک داریم.

چه من رو سفت گرفتم، التماس می‌کنم کمک چون یه اتفاقایی این دور و بر که می‌خوام طناب رو شل، منم آدمم یه جونی دارم تو رو خدا خدا کمک کن کن این اتفاق برام برام.

بعد هم هیچی مثل آبرو برام مهم نیست حاضرم همه را بدم ولی از یک چیزهایی که از عقایدم محافظت می کنند، از آبروم از تفکراتم، چیزهایی که من در این سال ها ساخته اند.

آزاده نامداری

آخرین حرف های آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری و تلویزیونی متولد 9 آذر 1363 است که از 19 سال وارد تلویزیون و با اجرای برنامه «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت شهرت است. آزاده نامداری سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند و مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا