اخبار روز

کولاک افزایش قیمت نجومی آیفون 15 پرو!

به گفته پی ام آپ، همانطور که توسط یک منبع تایید نشده در Weibo گزارش شده است، اپل قصد دارد افزایش قیمت مدل های امسال آیفون 15 پرو، تفاوت قیمت را با آیفون 15 پلاس افزایش می دهند. قیمت آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو Max به ترتیب از 999 دلار و 1099 دلار شروع می شود. بنابراین، هر گونه افزایش قیمت، هر دو مدل آیفون رده بالا را برای اولین بار به بالای 1000 دلار خواهد رساند. 

در این گزارش، با شروع آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد مدل های پرو، مانند Dynamic Island و دوربین دارای 48 مگاپیکسل خواهد بود، لازم است مدل های حرفه ای و غیر حرفه ای امسال تفاوت قیمت بیشتری داشته باشند.

اواخر سال گذشته، گزارش شد که اپل به طور جدی نگران فروش آیفون 14 پلاس است که قیمت آن از 899 دلار شروع می شود، یعنی فقط 100 دلار کمتر از آیفون 14 پرو. در نتیجه، ظاهرا این شرکت استراتژی های قیمت گذاری متفاوتی را برای افزایش فروش مدل در نظر می گیرد. استاندارد آیفون 15 است.

جف پو، تحلیلگر فن آوری در شرکت سرمایه گذاری «Haitong International Securities» این افزایش قیمت تایید شده است. با وجود گزارش های متعدد مبنی بر افزایش قیمت 100 دلاری مدل های سال گذشته آیفون 14، این اتفاق نیفتاد و قیمت آن ها با مدل های آیفون 13 برابر بود.

در سال های اخیر، اپل قیمت مدل های آیفون را در بازارهای خارج از ایالات متحده چندین بار افزایش داده است که بیشتر به دلیل نوسانات ارز است. به عنوان مثال، در بریتانیا، آیفون 14 پرو از 1099 پوند شروع می شود، در حالی که قیمت آیفون 13 پرو 949 پوند است. تورم به احتمال زیاد بالاتر از حد متوسط ​​است.

اگر می خواهید بلیط هواپیما بخرید بلیط خرید 5% ارزانتر خطوط هوایی و پوشاک، پوشاک، سفارش لباس اداری با اندازه گیری و ارسال رایگان، خدمات و محصولات دیجیتال، خدمات سیم کارت و تلفن همراه با کمک هزینه خرید سیم کارت بگیرید ماشین کسب کردن!

اپل توانسته است قیمت اولیه را برای شش نسل متوالی از مدل‌های Pro بدون تغییر نگه دارد، اما احتمالاً قیمت‌ها به مرور زمان باید افزایش یابد تا این شرکت بتواند حاشیه سود خود را حفظ کند. مشخص نیست که آیا آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد نسبت به آیفون 14 و آیفون 14 پلاس که به ترتیب از 799 و 899 دلار شروع می شوند، قیمت بیشتری خواهند داشت یا خیر. طبق معمول اپل قرار است در ماه سپتامبر سری آیفون 15 را معرفی کند.

طبق شایعات MacRumors، هر چهار مدل آیفون 15 دارای 15 پورت USB-C، جزیره پویا و حاشیه کمی خمیده‌تر هستند، در حالی که بیش از 10 ویژگی و تغییرات بیشتر برای مدل‌های Pro شایعه شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا