اخبار روز

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه کاهش یافت!


به گزارش مانیبان، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می شود، گفت: ما متفاوت هستیم. فروردین که در خرداد ماه به حساب مستمری بگیر واریز می شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می شود و اطلاعی نداریم. تفاوت. . فروردین که در خرداد این افراد حقوق خواهند گرفت.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز به طور دقیق و قطعی تعیین نشده است و این افزایش با نحوه پرداخت مستمری بگیران از دولت و صندوق بازنشستگی متفاوت است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه چارچوب سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و پس از تصویب هیات وزیران اجرایی می شود، گفت: مابه التفاوت را پرداخت می کنید. . فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا