اخبار روز سینما

فخر فروشی همسر سپهر حیدری بار دیگر در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

اخیرا مطلبی در فضای مجازی دست به دست می شود که فخر فروشی همسر سپهر حیدری را به وضوح نشان می دهد. داستان این پز دادن جنجالی همسر سپهر حیدری چیست؟

 

آرام جوینده همسر سپهر حیدری است که مدت هاست از اینفلوئنسرهای مطرح شبکه های اجتماعی بوده است. او بارها در این فضا با انتشار پست ها و استوری هایی از سبک زندگی مجلل خود توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

فخر فروشی همسر سپهر حیدری پایان ناپذیر به نظر می رسد و حواشی دست از سر او بر نمی دارد. او اخیرا با انتشار مطلبی جنجالی دوباره خبرساز شد.

فخر فروشی همسر سپهر حیدری

بار دیگر در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

فخر فروشی همسر سپهر حیدری بار دیگر در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

رجز خوانی همسر سپهر حیدری

تولید محتوای جنجالی وحاشیه برانگیز آرام جوینده به او این امکان را داده که به راحتی طرفدارانی را جذب کند. اما او با تمام موفقیت هایی که در فضای اینستاگرام دارد، گاهی در حین انتشار پست ها و استوری های فانتزی خود، دل مخاطبان را آب می کند و سروصدای عجیبی به راه می اندازد.

او گاهی اوقات با انتقاداتی روبرو شده است که به نظر می رسد برایش اهمیتی ندارد. یکی دیگر از فخر فروشی های اخیر او را در استوری او می بینید که او را در حال خرید آلو گران نشان می دهد که سعی می کند مخاطب را دقیقا از قیمت روز آن مطلع کند.

انتشار این داستان باعث تعجب مخاطبان و دنبال کنندگانش شده است. وی با ارسال سوال یکی از دنبال کنندگانش در مورد قیمت آلو در امارات توضیح داد که این میوه تابستانی را کیلویی 40 درهم و در واقع 600 هزار تومان در دبی خریده است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا