اخبار روز سینما

افتخار در میان دزدان

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان (Dungoons & Dragons: Honor Among Thieves 2023) شرکت «پارامونت پیکچرز» تصمیم گرفته شده یک تریلر جدید از این فیلم را منتشر کند. بررسی این تریلر جدید بیشتر برای معرفی بهتر داستان و شخصیت ها به مخاطبین است. می توانید این تریلر را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

این فیلم گروهی از دزدان را روایت می کند که قلمرویی می تواند جلوی یک شیطان بزرگ را بگیرد که بردگی گرفتن دنیا را می خواهد ببرد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کند می توان اشاره کرد به «کریس پایین». «میشل رودریگز»؛ «رگی ژان پیج»؛ «جاستیس اسمیث»؛ «سوفیا لیلیس»؛ «هیو گرانت»؛ جیسون وانگ و دیزی هد.

این فیلم توسط جان فرانسیس دالی دالی دالی فرانسیس فرانسه فرانسه فرانسه دالی دالی دالی دالی دالی دالی دالی دالی دالی دالی دالی دالی گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداستاین گلداست

این فیلم اساس بازی خیال پردازانه به «سیاه چال ها آژدهایان آژدهایان طراحی شده است که در ایران مورد توجه قرار گرفته است و اگر اطلاعاتی در این بازی پیشنهاد نمی شود مقداری درموردش را در اینترنت اینترنتی جستجو کنید.

این فیلم قرار است اکران خودش را در سینماها در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ آغاز کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا