اخبار روز

جزئیات نرخ مکالمه و اینترنت زائران

به گفته پی ام آپ، هر ساله با فرا رسیدن ایام حج تمتع هر یک از اپراتورها تسهیلات ویژه ای را در اختیار زائران قرار می دهند که شامل هزینه مکالمه می باشد. پیامک و اینترنت علاوه بر این، یکی از مزایای استفاده از سرویس رومینگ، نرخ مناسب نسبت به سایر اپراتورهای داخلی و خارجی است.

طبق اعلام اپراتور اول تلفن Companion, Companion First سعی کرده است بسته های رومینگ متنوعی از نظر حجم بسته و زمان سفر طراحی کند که از نظر قیمتی قابل استفاده باشد. صلاحیت با سیم کارت های عربی جلوی خروج را می گیرد. نشان از کشور باشد این اپراتور در اطلاعیه خود اعلام کرده است: پس از توافقی که همراه اول با اپراتورهای سعودی منعقد کرده است، امکان ارائه مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیم کارت های عربی برای مشترکین (دائمی و اعتبار) و مشترکین موبایل اول. با آنها حجم خوبی از داده را با هزینه بسیار کم در دسترس خواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است که برای اولین بار سرویس 5G برای زائران بیت الله حرم قابل استفاده است و مشترکین می توانند با سرعت بسیار بالا از اینترنت استفاده کنند.

در بین بسته های حج، بسته اینترنت بین المللی تخفیف 60 روزه برای زائران بسیار ارزشمند است، زائران با خیال راحت می توانند جدا از امکان خرید آسان از درگاه های مختلف استفاده کنند. ایران و این بسته را قبل از سفر آماده کنید. همراه اول بسته ای با حجم نامحدود به مدت 90 روز با 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک رایگان در رومینگ برای استفاده در عربستان سعودی برای مدیران کاروان ها و اماکن حج و زائرانی که نیاز به دیتا و مکالمه زیادی دارند طراحی کرده است.

از سوی دیگر با توجه به محدودیت برخی شبکه های اجتماعی در داخل کشور و نیاز به گفتگوی زائران، بسته رومینگ هفتگی حج با 70 دقیقه مکالمه و 70 پیامک رایگان برای مشترکینی که نیاز به تماس دارند در نظر گرفته شده است. ایران. یا از ایران . بر این اساس، زائرانی که علاقه مند به استفاده از بسته های ارزان بین المللی اینترنت و تماس همراه اول در سفر خود هستند، می توانند با شماره گیری کد دستوری «Estrella 10 Estrella 2913 Estrella 5 Cuadrado» از بین 4 بسته آماده شده، بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

«بسته ویژه» 1.5 گیگابایت اینترنت بین المللی حج 60 روزه (ویژه کشور عربستان سعودی) به قیمت «280 هزار تومان»، بسته «اینترنت بین المللی هفتگی 3 گیگابایتی حج» با هدیه 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک به قیمت “440 هزار تومان” و بسته “اینترنت بین المللی حج نامحدود” به مدت 90 روز با هدیه 150 دقیقه مکالمه و 150 پیامک به قیمت “یک میلیون و 840 هزار تومان”. «برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که قصد مراجعه به عربی در نظر گرفته شده است.

همچنین بسته هفتگی «70 دقیقه مکالمه» با 70 پیامک رایگان برای آن دسته از مشترکانی که نیاز به مکالمه بیشتر دارند در نظر گرفته شده است و قیمت آن «340 هزار تومان» است. حجاج و خانواده با خرید این بسته ها می توانند سرویس رومینگ زائران بیت الله حرم را فعال کنند.

بر اساس توافقات اپراتور همراه اول (همراه اول) به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکین این اپراتور در از حج لذت ببر 1402 می تواند از کاهش نرخ عوارض رایگان استفاده کند. بنابراین هزینه استفاده رایگان از سرویس رومینگ با تخفیف نسبت به قیمت قبلی، طبق توضیحات، هر دقیقه مکالمه با خطوط ایران یا عربستان 9000 تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان است. هر پیامک به خطوط ایرانی 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت 2000 تومان است.

همچنین برای رفاه حال خانواده ها برای مکالمه با زائران خود در عربستان، نرخ مکالمه بین المللی با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به دقیقه ای 9000 هزار تومان کاهش یافت. ضمنا نرخ مکالمه از تلفن ثابت با زائران 9000 تومان می باشد. زائران خانه خدا توجه داشته باشند که بر اساس دستورالعمل های امنیتی درگاه های ایرانی، امکان دسترسی امن به درگاه های بانکی و ایرانی از طریق سیم کارت های خارجی و وای فای هتل ها به طور کلی محدود است، بنابراین در صورت نیاز به استفاده از درگاه های ایرانی سیم کارت ایرانی بخرند و در رومینگ از بسته های دیتا استفاده کنند.

مشترکین همراه اول که علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج هستند باید قبل از سفر با شماره گیری کد دستوری “ستاره 10 ستاره میدان 2911” سرویس رومینگ بین الملل را فعال کنند. با این کار علاوه بر دریافت پیامک بانکی رایگان، به درگاه «همراه من» نیز دسترسی رایگان خواهند داشت. نکته قابل توجه این است که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. زائران می توانند از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن های «همراه من» و «اوآنو» برای پرداخت قبوض و خرید مجدد استفاده کنند. علاوه بر موارد فوق، مشترکین می توانند با مراجعه به «اولین فروشگاه اینترنتی همراه» یا اپلیکیشن «همراه من» بسته های ویژه حج را برای خود یا زائران مورد نظر خریداری و فعال کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا