اخبار روز

اعلام جزئیات مهم جدیدترین طرح پیش فروش خودرو بدون مکانیزم قرعه کشی

به گزارش پی ام آپ، دور دوم خرید خودرو سامانه یکپارچه وارد فاز دوم خود یا همان انتخاب خودرو توسط متقاضیان شده است. در این دور از فروش، متقاضیان می توانند بر اساس اولویت خود پنج خودرو را انتخاب کنند. فاز اول مربوط به افتتاح حساب نمایندگی بود و متقاضیان موظف به افتتاح حساب نمایندگی و واریز 100 میلیون تومان در این مرحله شدند.

مدیر سامانه یکپارچه وزارت امنیت گفت: بانک های عامل تا ساعت 12 شب گذشته تمامی اطلاعات مربوط به حساب های برق را به سامانه یکپارچه تحویل می دهند و متقاضیانی که موفق به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه نشده اند. سیستم می تواند به سیستم خودروی مورد نظر مراجعه کند.

آن طور که مهدی تقدسی می گوید: روز گذشته استعلام های لازم برای دریافت اطلاعات حساب های نیابتی افراد بانک های عامل انجام شد و تمامی اطلاعات متقاضیان در اختیار سامانه یکپارچه قرار گرفت.

مدیر سیستم یکپارچه تاکید می کند که علاقه مندان می توانند بدون نگرانی در مورد گذراندن مراحل انتخاب پنج خودروی دلخواه خود در سامانه ثبت نام کنند.

متقاضیان میتوانند در مرحله دوم جدیدترین طرح پیش فروش خودرو بدون مکانیسم قرعه کشی شرکت کرده و پنج خودروی مورد نظر خود را از بین خودروهای عرضه شده انتخاب و در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه حدود چهار روز فرصت باقیست، متقاضیانی که نتوانستند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند، می بایست تا قبل از چهارشنبه هفته جاری به وب سایت مراجعه و خودروهای خود را به ترتیب اولویت انتخاب کنند.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از متقاضیان برای سامانه یکپارچه خودرو اقدام کردند اما نتوانستند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. این دسته از متقاضیان در هنگام مراجعه به سامانه با هشدار عدم امکان ورود به سایت مواجه شدند. بر اساس اظهارات مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، دلیل این مشکل را باید در تاخیر بانک ها در ارسال اسامی متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه که حساب وکالتی افتتاح کرده بودند، جست و جو کرد.

بر اساس آخرین اخبار، نزدیک به یک میلیون نفر در دور دوم پیش فروش خودروی وزارت حریم خصوصی شرکت کرده اند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا