اخبار ورزشی

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال در بازی های آسیایی اعلام شد

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی سال ۲۰۲۲، به میزبانی شهر هانگژوی چین که به دلیل شیوع کرونا با یک سال تأخیر برگزار می‌شود، در بخش والیبال مردان از ۲۸ شهریور تا چهارم مهر ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

بنا بر اعلام شورای المپیک آسیا، مرحله مقدماتی والیبال سالنی مردان در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز سه‌شنبه ۲۸ تا پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ادامه دارد و دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

مرحله دوم مرحله دوم روز جمعه در شهریور برگزار می شود که به این ترتیب دو تیم اول گروه های A و H، دو تیم اول B و G، دو تیم اول C و F و اول دو تیم از D و E در یک گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آنها به سمت یکدیگر می روند. به این ترتیب در مرحله دوم در مجموع 16 تیم به مصاف یکدیگر می روند.

شنبه 1 مهرماه، بقیه تیم ها و مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی 2022 هانگژو در این روز برگزار خواهد شد.

یکشنبه، دوم مهرماه مرحله دوم با برگزاری چند دیدار به پایان می‌رسد و تیم‌های اول هر گروه روز دوشنبه، سوم مهماه ر در مسابقه نیمه‌نهایی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

رده بندی و دیدارهای نهایی این دوره از مسابقات روز سه شنبه 4 مهرماه برگزار می شود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود. تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته به عنوان قهرمانی دست یافت، در این فصل برای دفاع از این عنوان تلاش خواهد کرد.

بازی های آسیایی هانگژو با توجه آخرین قوانین و مقررات FIVB و یکی از مسابقات برگزار می شود تاثير گذار در رده بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و به همین دلیل این مسابقات در سال 1402 که سال حضور تیم های المپیک نیز می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا