اخبار روز سینما

اعتراض شرکت‌کنندگان Squid Game The Challenge به شرایط غیرانسانی مسابقه

اعتراض شرکت‌کنندگان Squid Game The Challenge به شرایط غیرانسانی مسابقه: همه به خاطر داریم که سریال مح بازی مرکب (بازی ماهی مرکب 2021). مدت کوتاهی از موفقیت سریال نتفلیکس اعلام می کند که قصد دارد مسابقه ای شبیه به بسازد که شرکت کنندگان برای دریافت مبلغی بسیار زیاد در شرایط کاملاً مطمئن با هم رقابت انجام دهند، که به نظر می رسد از دست نتفلیکس خارج می شود که در محل فیلمبرداری این شرکت بد است. برنامه حاکم است.

مدتی پیش از محل فیلمبرداری این سریال به بیرون کرد که حاکی از این که از شرکت کنندگان دلیل سرمای شدید محل فیلمبرداری بازی اول یعنی «چراغ قرمز»، سبز سبز سبز نیازمند مراقبت های پزشکی است که از درز درز درز جلوگیری می کند. درز درز درز درز درز خبر نتفلیکس واکنـش نشان داد و گفت که به هیچ یک از شرکت کندگان آسیب جدیارد ن .

اما اخیراً «ورایتی» با سه تن شرکت کننده در این مسابقه، مصاحبه است و این نفر در این مصاحبه گفته است که شرایط مکان فیلمبرداری بسیار بدتر از چیزی است که نتفلیکس نت فلیکس می گوید.

به گفته‌ها، در روز اول آن ۳ و نیم صبح از بیدار شده و تا مسیری دو تا محل فیلمبرداری را طی می‌کنند و در این مسیر دستورالعمل‌های دقیقی برای جلوگیری از جلوگیری از شرکت‌کنندگان با وجود وجود وجود داشته است. بعد از رسیدن، یونیفرم های مخصوص بازی مرکب به آن تحویل داده شده است.

به همراه یونیفرم ها که برای همگی ما آشنا یک جفت لباس زیر، جوراب و دستکش به آن داده اند اما به محض شروع برنامه از آن خواسته شده است که کت هایشان را در و زیپ ژاکت هایشان را هم تا هم به وضوح دیده می شود. شود و هم صورت منفجر شود به وضوع قابل رویت باشد.

به شرکت گفته شده است که فیلمبرداری صحنه نهایتاً دو ساعت طول کشیده و مدت زمانی که آن باید بعد از باختن بی حرکت بمانند ۲ دقیقه است ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ اما در فیلمبرداری این صحنه بیش از ۷ ساعت کشیده شده و بعد از باختن شرکت کنندگان باید مدت ۱۵ دقیقه روی زمین های سرد بی حرکت حرکت بمانند.

یکی از مشتریان به نام «مارلین» گفته است: دومین باری آهنگ پخش شد به سمت چپم دختره رو دیدم که تلو تلو می خورد و بعد از آن صدای خوردن سرش به زمین رو می خورد. بعد از اتفاق یکی اومد پشت میکروفون و تکون نخورید چون فیلمبرداری هنوز نشد و بعد از اون آدم رو می دید که عین مگس می افتادن زمین.

افراد زیادی در حال حاضر به شدت نسبت به عدم پاسخگویی نت فلیکس شاکی هستند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا