اخبار روز سینما

اظهارات آزاده زارعی و مریم مومن در برنامه کودک پژمان بازغی

اخیراً ویدیویی مربوط به شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب همسر در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که عوارض زیادی داشته است.

اخیرا ویدیویی از معیارهای ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر. یکی از پربیننده ترین ویدئوها در رسانه ها بوده است. همچنین صحبت های دو بازیگر درباره ازدواج. سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است. در زیر کلیپی از اظهارات دو بازیگر مشهور درباره انتخاب همسر. خواهیم دید.

ویدئو: رقص و شادی مریم مومن در دل خلیج فارس

عکس غیر اخلاقی مریم مومن روی صندلی لو رفت

شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب همسر

ویدیوی جدید از معیارهای ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر. در رسانه ها منتشر شد که این هنرمندان مریم مومن و آزاده زارایی بودند. هر دو بازیگر یک شبه با بازی در یک سریال بسیار معروف شدند. آزاده زارعی با سریال آوای باران و مریم مومن با سریال بانوی عمارت بسیار محبوب شدند.

روش عجیب قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر به ایران

در زیر فیلم اظهارات دو بازیگر معروف در مورد انتخاب همسر را مشاهده می کنید:


صحبت های دو بازیگر درباره ازدواج.

پژمان بازغی در قسمت آخر برنامه. “پسر باش” میزبان آزاده زارعی (بازیگر سریال آوای باران) و مریم مومن (بازیگر سریال بانوی عمارت) و این دو بازیگر در مورد معیارهای خود برای ازدواج صحبت کردند. آزاده زارعی متولد 1368 و مریم مومن متولد 1373 است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا