اخبار روز

آموزش و پرورش اطلاعیه مهمی در مور جذب این افراد پخش کرد!

به گزارش پی ام آپ، ببه استناد ماده (33) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و در راستای اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس اجرای بند «الف» ماده 66 الحاقی به فصل هشتم. قانون خدمت وظیفه عمومی و دستورالعمل ساماندهی امور ادارات دولتی و سازمانهای عمرانی ابلاغی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و طبق مجوزشماره ۲۲۱۳/۱/۱۵/۰۲۱۷۷ در تاریخ ۷ خرداد۱۴۰۲ ستادکل نیروهای مسلح برای جذب و سازماندهی مشمولین وظیفه مأمور به وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

برخی از مطالب این بخشنامه به شرح زیر است:

فقط داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد با بالاترین اولویت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به شرط داشتن برگه آماده خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ ارسال آن 4 فروردین 1402 می باشد.

مشمولانی که تاریخ اعزام آنها 1 مرداد 1402 و 1 شهریور 1402 می باشد، پس از درخواست کتبی و تایید اداره کل باید به کلانتری 10 مراجعه و با ارائه درخواست فوری و دریافت فرم آماده به خدمت در تاریخ اعزام ۱ تیر۱۴۰۲ دریافت و به آموزش و پرورش تحویل دهند در غیر این صورت امکان پذیرش امریه میسر نخواهد بود.

امکان جذب و بکارگیری معلمان وظیفه با اولویت آموزش ابتدایی و در کلاس های درس و واحدهای آموزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته وجود دارد، لذا افراد فوق الذکردر بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان اجتناب شود.

قبولی ها در تاریخ 1 تیر 1402 به مراکز آموزش نظامی ارسال می شود که اطلاع رسانی مناسب در این زمینه و برگه های اعزام افراد قبل از اعزام بررسی می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا