اخبار ورزشی

صد و یکمین داور دربی پایتخت؛ اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را بر عهده گرفت

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اشکان خورشیدی را به عنوان داور دربی انتخاب کرد.

کمیته داوران پس از جلسه شب گذشته (یکشنبه) در خصوص انتخاب داور صد و یکمین داور دربی، اشکان سهری را به عنوان داور پایتخت انتخاب کردند. خورشیدی روز چهارشنبه در فینال جام حذفی ایران بازی 101 شهرورد تهران را سوت خواهد زد.

این دومین باری است که اشکان خورشیدی قرار است دربی پایتخت را سوت بزند و احتمالا این آخرین باری است که خورشیدی در فوتبال ایران قضاوت می کند و این دیدار خداحافظی او خواهد بود. تنها باری که خورشیدی دربی را سوت زده است، پرسپولیس با یک گل پیروز شده است.

خورشیدی در این فصل در مجموع 7 بازی را قضاوت کرده است که همه آنها در لیگ برتر بوده و در جام حذفی هم قضاوت نکرده است. وی در این 7 دیدار در مجموع 24 کارت زرد و 2 کارت قرمز نشان داد و در دیدار ذوب آهن و صنعت نفت اعلام پنالتی کرد. او در این فصل هیچ بازی مقابل پرسپولیس و استقلال را سوت نزده است و از نیم فصل دوم به لیست داوران اضافه شد.

مهمترین بازی خورشیدی در این فصل، دیدار سرنوشت ساز مس کرمان و سپاهان در روز سی ام بود که با برتری 2-1 شاگردان مورائیس همراه بود.

گروه داوری و ناظران فینال جام دربی:

داوران: اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، حسن ظهیری، محمدحسین ترابیان

کمک داوران اضافه (پشت دروازه): محمدحسین زاهدی‌فر، سیدعلی اصغر مومنی
کمک داور ذخیره: محمد راهی
ناظر داوری: محمود رفیعی
ناظر ویژه داوری: علی خسروی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا