اخبار روز سینما

جایگزینی سریال لیسانسه ها با سریال تلخ و غم انگیز «برف بی صدا می بارد»واقعیت دارد؟

با پایان یافتن سریال «لیسانسه ها»، شبکه آی فیلم در نظر دارد سریال غمگین و غمگین «برف بی صدا» را جایگزین آن کند تا باکس ساعت 22 که مدت هاست در اختیار یک سریال کمدی است، اختصاص یابد. به پخش سریال نمایشی تا اول ماه محرم.

به گزارش پی ام آپ، درست در روزهایی که مسئولان فعلی و سابق تلویزیون بر پخش سریال ها و برنامه های سبک و متحرک تاکید دارند، شبکه آی فیلم در اقدامی غافلگیرکننده قصد دارد تا ساعت 22 به پخش سریال «لیسانسه ها» پایان دهد. که مدتهاست در دست سریال های تلویزیونی بوده است این کمدی تقدیم به سریال دراماتیک و غمگین برف بی صدا می بارد.

این در حالی است که شبکه آی فیلم در مجالس مجردی جایگزین سریال «برف بی صدا می بارد» می شود که می توانست این باکس را برای پخش سریال های طنز تا دو ماه مانده به شروع ماه محرم در نظر بگیرد زیرا با شروع ماه محرم امکان پخش طنز فراهم می شود. سریال آماده نیست و باید جعبه های خود را با سریال های درام پر کنید نه کمدی.

سریال “برف بی صدا می بارد” به کارگردانی پوریا آذربایجانی در زمستان 1400 روی آنتن شبکه سه رفت. 68 قسمت از این سریال تا پایان سال پخش شد و ادامه آن پس از وقفه چند ماهه از تیرماه 1401 پخش شد. تلخی بیش از حد، این سریال 100 قسمتی یکی از پرمخاطب ترین آثار تلویزیونی در دو سال اخیر است که آی فیلم می توانست روزهای دیگر آن را پخش کند.

شبکه آی فیلم دو قسمت یک سریال را در همان شب ساعت 22 در باکس پخش می کند. با توجه به این مشکل، سریال 100 قسمتی «برف بی صدا» در 50 قسمت پخش می شود. این زنجیره نیز 5 روز هفته سریال خود را ساعت 22 پخش می کند و شب های پنجشنبه و جمعه این باکس فیلم و سریال «گلیدخت» را دارد. با احتساب 50 قسمت این سریال و پخش 5 شب در هفته، پخش سریال «برف بی صدا می بارد» تا اوایل ماه محرم ادامه دارد.

فرهاد آئیش، پوریا پورسرخ، الیکا عبدالرزاقی، مائده طهماسبی، مریم شیرازی، پاشا روستایی و پوریا شکیبایی بازیگران اصلی سریال «برف بی صدا می‌بارد» هستند. این سریال به تهیه کنندگی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا