اخبار روز سینما

اسکات دریکسون به عنوان کارگردان فیلم The Night Of The Hunter انتخاب شد

به گزارش سایت خبرگزاری «ددلاین»، فیلم شب شکارچی او یکی یکی از آثار مهم نوآر و پلیسی دهه 50 بازسازی می شود و کارگردان آن نیز بازسازی می شود. اسکات دریکسون خواهد بود.

بر اساس این گزارش، «اسکات دریکسون» شب گذشته برای کارگردانی این فیلم با یونیورسال قرارداد امضا کرد تا یک اثر جذاب دیگر را بازآفرینی کند. شب شکار یکی این یکی از مشهورترین آثار سینمای کلاسیک است که توسط «چارلز لاتون» در سال 1955 تهیه و منتشر شد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


کارگردان فیلم Night of the Hunter معرفی شد

کارگردان «اسکات دریکسون» که در سرتاسر جهان با تولیداتی چون «بلک فون» و «دکتر استرنج» شهرت دارد، در حال بازسازی است. فیلم The Night Stalker مسئول شب فیلم شکارچی این فیلم در سال 1955 از رمان دیوید گرابز اقتباس شد و توانست توجه بسیاری از منتقدان را در سراسر جهان به خود جلب کند.

فیلم شب شکارچی

Night of the Hunter شخصیت آشفته هری پاول را دنبال می کند، دزدی که به طرز فریبنده ای خود را به عنوان یک واعظ معرفی می کند. او در واقع یک قاتل زنجیره ای است و نمی خواهد هویتش فاش شود. «رابرت میچام»، نقش «پاول» یکی او در یکی از بزرگترین نمایشنامه های تاریخ سینما بازی کرد. تاکنون اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است اما انتظار می رود سال آینده اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازسازی آثار کلاسیک هالیوود چیست؟ آیا اسکات دریکسون می تواند این فیلم را خوب بسازد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا