اخبار روز سینما

استیو بوشمی به فصل دوم سریال ونزدی پیوست

بر: فصل دوم سریال ونزدی چهره جدیدی خواهیم دید. “ددلاین” این را تایید کرد استیو بوشمی او در نقشی ناشناخته به جمع بازیگران این سریال پیوست.

اسپین آف مجموعه خانواده آدامز یک سریال مرموز و مخفی است که در دوران دانشجویی آکادمی Nevermore اتفاق می افتد.ونزدی آدامز” (جنا اورتگا). در سریال، او سعی می کند توانایی های روانی در حال ظهور خود را کنترل کند، یک هیولا را متوقف کند و معماهای ماوراء طبیعی مربوط به مشکلات والدینش را در 25 سال پیش حل کند. همه اینها زمانی رخ می دهد که جنا اورتگا وارد یک رابطه جدید و پیچیده می شود. در آکادمی نورمور


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


استیو بوشمی در فصل دوم سریال ونزدی اضافی

در فصل اول کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز و لوئیس گوزمن در نقش گومز آدامز بازی می‌کنند. همچنین در این فصل ثورا برچ، ریکی لیندوم، جیمی مک شین، هانتر دوهان، جورجی فارمر، موسی مصطفی، اما مایرز، آئومی جی اوگاوا، جوی و پرسی هاینز وایت نیز ایفای نقش خواهند کرد.

استیو بوشمی اخیرا در درام مستقل The Listen به کارگردانی تسا تامپسون بازی کرد. او همچنین به مدت چهار فصل در کنار دنیل رادکلیف در مجموعه کمدی آنتولوژی TBS بازی کرد.

فصل دوم سریال ونزدی

بوشمی همچنین در سریال HBO Boardwalk Empire ایفای نقش کرد که جایزه گلدن گلوب، دو جایزه انجمن بازیگران سینما و دو نامزدی امی را برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در نقش «تونی بلوندتو» در فصل پنجم سریال سوپرانوها نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد امی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حضور استیو بوشمی در فصل دوم سریال چیست؟ ونزدی چرا؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا