اخبار روز سینما

استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم [+عکس]

پس از اینکه مصاحبه‌ای میر سلیم منتشر شد و در آن ادعا کرد که پرویز پرستویی را نمی‌شناسد، استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم جنجال بهپا کرد.

مصطفی میرسلیم ، از مصاحبه‌ای جنجالی که برگزار می‌کند و آن ادعا می‌کند که پرویز پرستویی فرد معروفی، واکنش تند احسان علیخانی ادعای میرسلیم در یک استوری اینستاگرام به انتشار رسید که واکنش احسان علیخانی به میرسلیم را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

شناخته نشدن پرویز پرستویی توسط وزیر سابق ارشاد !

استوری جدید احسان علیخانی درباره معرفت مردم خوی!

استوری جنجالی احسان علیخانی به مصاحبه میرسلیم

چند شب، پس از اینکه مجری برنامه از ارشاد پیشین دولت آقای میرسلیم درباره‌ی پرویز بود، پرسیدند و او کرد که او را نمی‌شناسد، تعجب برخی از سینمای اهالی سینما و هنر هنر را.

مجری بر سوالی که در فیلم آژانس شیشه‌ای شما پخش می‌شود، ادامه داد که میرسلیم گفت از هنرپیشه‌ها زیاد بود، آن‌موقع بود که اصلاً آنها مطرح نبودند.

لطفا توجه داشته باشید:

وقتی و ارشاد بودی و پرویز پرستویی را برای ما عجیب نیست چون هم که نماینده مجلسی مردم را نمی‌شناسی. بزرگوار چند روز پیش در فیلترینگ فضای مجازی هم گفته اند کاری به نظر مردم ندارم.

در ادامه می‌توانید پاسخ احسان علیخانی به میرسلیم را ببینید:

واکنش تند احسان علیخانی ادعای میرسلیم

واکنش تند احسان علیخانی ادعای میرسلیم

سید مصطفی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۲۶، سیاستمدار اصولگرای و از اعضای مجمع مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم است. وی در دولت دوم هاشمی رفسنجانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. میرسلیم بین سالهای ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۱ معاون سیاسی اجتماعی وزیر را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا