اخبار ورزشی

استقلال با دروازه بان تیم ملی قرارداد امضا کرد!

استقلال فصل گذشته موفق به کسب جام نشد و در تمامی رقابت ها قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد. ساپینتو که محبوب استقلالی ها بود در نهایت برای ادامه همکاری با مدیران فعلی استقلال به توافق نرسید و از این تیم رفت. شواهد نشان می دهد سرمربی بعدی آبی ها یک خارجی خواهد بود و حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال با چند گزینه وارد مذاکره شده است.

مدیران استقلال با وجود اینکه هنوز سرمربی تیم خود را انتخاب نکرده اند، مذاکراتی را با چند بازیکن بومی آغاز کرده اند تا در نقل و انتقالات و تقویت تیمشان عقب نمانند. یکی از پست هایی که استقلالی ها احساس کردند باید تقویت شوند، پست دروازه بانی بود. سیدحسین حسینی که کاپیتان اول استقلال محسوب می شود در این فصل درخشش همیشگی خود را نداشت و بارها مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.

اوج انتقادات از حسینی مربوط به دربی اخیر در فینال جام حذفی بود که هواداران استقلال معتقد بودند حسینی در گل های تیمش به خصوص گل دوم پرسپولیس مقصر است. البته طبق نظر کارشناسان، حسینی در دو گل پرسپولیس مقصر نبود و مدافعان استقلال مقصر اصلی گل های این تیم بودند. با این حال بسیاری از پیشکسوتان استقلال دلیل سقوط حسینی را نداشتن حریف قدرتمند عنوان کردند.

به همین دلیل مدیران استقلال به دنبال یک دروازه بان برجسته برای فصل آینده بودند و گزینه های متعددی در لیست این تیم وجود داشت. انتخاب اول استقلال برای حضور در این ترکیب برای فصل پیش رو، محمدرضا اخباری بود که در پست کاپیتان تراکتور بازی میکرد. اخباری که در سال های اخیر روند خوبی داشت در اکثر اردوها به تیم ملی دعوت می شد اما شانس حضور چندانی در تیم ملی نداشت. نظارت ما نشان می دهد که مذاکرات استقلالی ها و اخباری به خوبی پیش رفته و توافقات خوبی بین طرفین حاصل شده است.

اما قرار است پس از مشخص شدن تکلیف مدیریت این باشگاه و همچنین انتخاب سرمربی جدید استقلال، توافقات نهایی و اعلام رسمی از سوی باشگاه استقلال انجام شود. لازم به ذکر است حسینی به دلیل عملکرد نه چندان خوب خود در هفته های اخیر در فهرست نهایی قلعه نویی برای حضور در مسابقات کافا جایی نداشت و بیرانوند، نیازمند و پورحمیدی 3 دروازه بان منتخب قلعه نویی برای بازی های بعدی خواهند بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا