اخبار ورزشی

راحت شدن خیال استقلالی ها!

دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری برای امضای قرارداد ریالی با مربیان خارجی و بازیکنان غیرایرانی شرایط سختی را برای مدیران استقلال و سایر باشگاه ها ایجاد کرد. انتشار متن استعفای ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی باعث شد  کار مدیران باشگاه استقلال را راحت شود.

با صحبت های متضاد بعضی از مسئولان باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو در طول یک ماه اخیر، موضوع رو به پایان نرسیدن این مسئله و تاثیر آن بر تمایل باشگاه به تمدید قرارداد با این مربی، به نوعی به مخاطبان باشگاه استقلال پاسخ داده شده است. ریکاردو ساپینتو که لیگ برتر را بدون قهرمانی به پایان رسانده، شرط تمدید اتوماتیک قراردادش را از دست داده است. در تابستان سال گذشته، مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، در متن قرارداد با این مربی ذکر کرده بود که اگر تیم در لیگ برتر قهرمان شود، قرارداد اتوماتیکا تمدید خواهد شد، اما در غیر این صورت، باید با استقلال توافق کند.

پس از دو شکست در دربی و حذف از مسابقات جام حذفی، ریکاردو ساپینتو طی حاشیه های پایانی در فینال، قهرمانی فصل گذشته را نیز از دست داد. این موضوع به نوعی باعث شد که مسئولان باشگاه استقلال و همچنین وزارت ورزش در گلویشان باقی بماند. با انتشار متن خداحافظی ساپینتو از استقلال، مدیران باشگاه از این وضعیت راحت تر شدند و می توانند بهتر در جستجوی جانشین او باشند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا