اخبار روز سینما

احتمال اجاره هنرور برای هواداری از محمدرضا گلزار!/ گلزار: من به این شلوغ بازی ها نیازی ندارم

استقبال ویژه از محمدرضا گلزار در یکی از بازارهای موبایل تهران در روز پنجشنبه 4 خرداد با حواشی زیادی روبه‌رو شده. برخی معتقدند گلزار به این افراد پول داده تا به اسم هوادار در این بازار حضور پیدا کنند و برخی دیگر معتقدند گلزار واقعا این همه طرفدار دارد. خود گلزار هم امروز یکشنبه 7 خرداد نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و گفته همیشه مورد حمایت مردم بوده و به این شلوغ‌بازی‌ها نیازی ندارد.

به گزارش پی ام آپ، محمدرضا گلزار روز پنجشنبه 4 خرداد در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات تلفن همراه در یکی از بازارهای موبایل تهران شرکت کرده بود. فیلم های منتشر شده از این مراسم نشان می داد که جمعیت زیادی برای دیدن آن به این بازار هجوم آورده اند.

انتشار این فیلم ها و تصاویر واکنش های متفاوتی را در پی داشت. عده ای نوشتند که گلزار برای این مراسم گروهی از مجریان را استخدام می کند و به آنها پول می دهد تا دور او جمع شوند و برای او فریاد بزنند.

این واکنش ها به جایی رسید که شاهین صمدپور مستندساز و مجری با اشاره به سخنان قبلی حسین لامایی منتقد سینما در صفحه اینستاگرام خود نوشت:  «این کار بین یکی دو تا از سوپراستارهای معروف بسیار مرسوم است. در یکی از موارد عجیب، تیم تبلیغاتی آقای سوپراستار رفته بودند سیاهی‌لشکرها را درهم و برهم اجاره کرده بودند. مثلاً به یک پیرمرد 60 ساله 100 تومان دستمزد دادند تا در جایی که قرار است آقای سوپراستار یک ساعت زودتر بیاید و چند قدمی پشت ماشینش بدود و اسمش را فریاد بزند.»

این کامنت با واکنش بسیاری از طرفداران محمدرضا گلزار مواجه شد و بسیاری نوشتند که به دلیل علاقه به این سوپراستار قصد تماشای آن را دارند و اصلا به خاطر پول گرفتن نیست.

امروز یکشنبه 7 خرداد به بهانه حوادث اخیر مصاحبه ای از گلزار با تی وی پلاس منتشر شد که وی در آن به این موضوع واکنش نشان داد. وی گفت: متاسفم که در عصری زندگی می کنیم که هیچکس به شادی دیگری دلخوش نمی شود، من محمدرضا گلزار سال هاست که به پشتوانه الطاف و خیر بیکران خداوند مورد حمایت مردم این کره خاکی هستم. دعای پدر و مادرم و تلاش بی وقفه من و خیلی از هواداران عزیز و خیرخواهانم.پس نیازی به این شلوغ بازی ها ندارم.اصلا نیازی به دیده شدن ندارم.چرا باید بیایم حاشیه ساختگی کنم دیده شدن؟”

او توضیح داده: «آن تایمی که شما دارید انرژی می‌گذارید برای من شایعه درست کنید، من مشغول کار هستم. از 6 صبح تا 12 شب هزارتا کار می‌کنم. من 20 سال است در سینمای این مملکت دارم تلاش می‌کنم. سلامت هم دارم تلاش می‌کنم. هیچ‌وقت هم وارد حواشی نشدم. من نیازی به حاشیه‌سازی نداشته‌ام.»

وی در نهایت رو به مخالفانش کرد و گفت: شاید برخی من را دوست نداشته باشند؛ اما نمی توانند منکر تلاش من شوند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا