اخبار روز سینما

استایل چرمی شیک هانده ارچل

تصاویری از استایل چرمی هانده ارچل ؛ بازیگر و مدل جذاب ترک با 30 میلیون فالوور در اینستاگرام را در ادامه این نوشتار تماشا گ.

استایل چرمی هانده ارچل

هانده ارچل خوشبختی را در چه میبینند؟

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌هایشان اثر کشور است. من عقیده دارم که راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می‌د،نک همچنین علامت اعتماد بنفس است. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

استایل شیک هانده ارچل

این بازیگر جوان ترکیه گاهی عقاید خرافه‌های هم دارد. عقیده دارد:

اگر آرزویی را چند بار تکرار کنم، احتمال افزایش پیدا می‌کند.

رفتاری خیلی از آن متنفر است، این است که از مردم در رستوران با خدمتکارها خدّت خدل می‌شوند و نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند.

در ادامه شما همراهان عزیز می‌توانید یکی از عکس‌های سیاه سفید هانده ارچل را ببینید:

استایل سیاه هانده ارچل

نگاه های نافذ هانده ارچل مدل و بازیگر زیبا و جذاب ترک دل همه را برد! این بازیگر که در سریال‌های «دختر آفتاب»، «مروارید سیاه»، «عشق حرف حالیش ن» در خانه ام را بزند، بازی کرده است، محبوبیت جهانی دارد.

هانده بارها توسط مجلات مختلف به عنوان زیباترین زن تریه انتخاب شده در فهرست های مختلف است. تبلیغات جواهرات آتاسای با حضور او در یکی از برج های نیویورک به نمایش درآمده است.

استایل چرمی هانده ارچل
استایل چرمی هانده ارچل

استایل مدرسه ای هانده ارچل و دمت اوزدمیر

شکار هانده ارچل و دوست پسرش توسط خبرنگاران

او در تابستان ۲۰۲۲ برای بیشتر مهارت‌های بازیگری، در شهر نیویورک دوری ه اسپری کرد. از زمان شهرت مدتی با خواننده معروف ترکیه، مورات دالکیلیچ در رابطه بود. بعد از جدایی از وی و بازی در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن”، عاشق پارتنرش شد.

استایل شیک و سیاه هانده ارچل
استایل شیک هانده ارچل

در طی رابطه آن‌ها هواداران به شدت خوشحال بودند، تا اینکه مدتی بعد از اتمام سرابله ها نیز تمام شد. در اواسط تابستان شایعه رابطه هانده و کاعان یلدیریم به گوش رسید. این زوج ابتدا انکار کردند، بعد از مدتی تایید کردند و در عرض کمتر از دو هفته داده شدند.

بعد از زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه نیز، ساخت سریال جدید هانده ارچل کره در آنها باه ش بوراک دنیز بار دیگر همبازی است،متوقف شد. به زودی فیلمبرداری سریال تمام شده و از شبکه فاکس منتشر می شود.

این سریال در ژانر درام است. هانده در مصاحبه‌ای اشاره کرده بود که بعد از بازی در سریال رمان کمدی مردا در خانه ای قصد دارد در یک سریال درام به ایفای نقش بپردازد. هواداران زوج هنری (مورات – حیات از سریال عشق حرف حالیش نمیشه) بی صبرانه منتظر حضورایاش نام “دو غریبه” هستند.

شلوار چرم هانده ارچل

شلوار چرم هانده ارچل
شلوار چرم هانده ارچل

اخبار بیشتر:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا