اخبار روز سینما

استایل شیک و خفن بهاره افشاری در روز تولدش بازیگر معروف [+عکس]

استایل جنجالی بهاره افشاری به مناسب روز تولدش خبر ساز شد. این خانم عکسی منتشر کرده است. برای دیدن استایل شیک و خفن بهاره افشاری در روز تولدش همراه بمانید.

تیپ خفن خانم بازیگر در روز تولدش این روزها در صفحه اینستاگرام غوغایی شده است. به تازگی عکس تولد بهاره افشاری دست به دست می شود. بهاره افشاری عکس تولدش را رونمایی کرداست. تیپ جدید بهاره افشاری به مناسبت تولدش سوژه مجازی شده است.

برای تماشای استایل شیک و خفن بهاره افشاری در روز تولدش همراه ما باشید.

استایل شیک و خفن بهاره افشاری در روز تولدش بازیگر معروف

عکس تولد لاکچری خانم بازیگر

بهاره افشاری که به تازگی در برنامه بازی مافیا فعالیاست. از عکس تولدش به کاربران جدید رونمایی کرد که برای بسیار جالب است. بهاره افشاری در 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان متولد شد، بازیگر و کارگردان می باشد.

وی در لیسانس نقاشی فارغ التحصیل شده و مدرک دارد ابتدا با کار مونتاژ شروع کرد در عرصه بازیگری شد و حالا در کارگردانی هم تجربه دارد.

بعد از گرفتن ، معلم اختصاصی گرفت و همچنین وارد مد مد شد و خیلی با افتتاح مزون لباس حوزه طراحی دستی وارد شد و در سال 1383 وقتی 20 سال از طریق مجله چلچراغ چلچراغ چلچراغ لقب جوان ترین جوان ترین از آن طراح خود شد. .

وی درباره طراحی لباس گفت:

پدرم تولیدی داشت و من از کودکی به مدل های و ترکیب رنگ ها علاقه مند بودم دوست داشتم لباس شوم از مدرسه در رشته رشته دانشگاهی گرفتم. از سویی روز به روز علاقه مندم به طراحی لباس هم بیشتر می شود؛ بنابر این معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم.

تیپ جنجالی بازیگر جوان به مناسبت روز تولدش

در زیر عکس تولد بهاره افشاری را می‌بینید:

بهاره افشاری دعوت کیانوش عیاری کارگردان در سریال روزگار غریب سال 81 اولین خوشایند خودر در بازیگری آورد. سپس حضورش مجموعه او یک فرشته بود سال 84 چهره رابه شهرت در مجموعه فاصله سال 89 هم خوش درخشید.

مدتی شایعه شد می‌خواهد با بنیامین بهادری ازدواج کند اما مدتی بعد با بنیامین و شایلی محمودی این خبر کلا فراموش شد.

وی در گفتگوی خود در برنامه دورهمی از خصوصیات اخلاقی خودش اینگونه گفت:

من بسیار رک هستم و پشت سر کسی صحبت نکردم. تا جایکه دروغ نمی‌گویم، همچنین برای مردم خوشبخت اما درخانواده معتقدند که من بداخلاق. مادرم می گوید کسیکه با تو ازدواج کند، به او چک سفید امضا می دهم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا