اخبار روز سینما

استایل جذاب تابستانی هانده ارچل در کنار سگ محبوبش

تصاویر استایل تابستانی هانده ارچل در کنار سگ محبوبش بازتاب هیجان‌های در فضای مجازی داشته است. در ادامه می‌توانید هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18 را ببینید.

چند سال گذشته هانده ارچل در صفحه اینستاگرامش تصویر سه توله سگ را منتشر کرد. هانده از هر سه توله سگ نگهداری کرد و حالا در کنار آن‌ها سگ‌های زیادی را در خا نه‌اش پرورش می‌دهد.

هانده تصاویر خیلی از خودش منتشر کرده است که نشان از محبت او به حیوانات دارد . قبل از سگ، او از یک گربه نگهداری می‌کرد که عکس پروفایل اینستاگرام هانده ارچل همان گربه را در کنار هانده نشان می دهد.

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو درم را بزن شناخته شد. او در سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعدد را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

ده ایده از ست لباسهای هانده ارچل

ویدیویی از هانده ارچل موقع ورزش کردن

استایل تابستانی هانده ارچل

استایل تابستانی هانده ارچل

هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18

اخبار حیوان دوست داشتنی هانده ارچل با این که هیچ ربطی ندارد، اما باعث شد که از طرف آنها ارچل بپرسند که آیا هانده ارچل بچه دارد ؟ البته که او فعلا مجرد است و فقط از حیوانات نگهداری می‌کند.

رابطه هانده ارچل بازیگر و یکی از محبوب‌ترین افراد جامعه بالا، هاکان سابانچ، همچنان ادامه دارد. نکته قابل توجه این بود که سابانجی که در هفته گذشته دو بار در کنار ارچل دیده شد، لبخند نزد و ناراحت بود. ادعای شگفت انگیزی در اینباره مطرح شده است.

جذاب ترین استایل هانده ارچل

ویدیو و گیف رقص جنجالی هانده ارچل

گفته می شود خانواده Sabancı دیدگاهی متفاوت نسبت به این رابطه دارند. سابانجی که دو بار با ارچل عکس گرفته بود، ظاهری ناآرام داشت. به نظر خانواده هاکان هنوز رابطه او با هانده را تایید کرده اند. حتی در هفته های گذشته اجازه استفاده از جت شخصی را به هاکان ندادند. او قصد داشت برای سفر با هانده از جت استفاده کند، اما نمی توانست.

استایل هانده ارچل را در مسافرت با هاکان تماشا کنید:

استایل بهاری هانده ارچل
استایل تابستانی هانده ارچل

بعد از این مسافرت بود که هانده ارچل با انتشار چند استوری، خبر فوت پدربزرگش را داد. پدربزرگ او مدتی در بیمارستان بستری بود و سرانجام فوت شد. علت فوت یا بیماری خود سرطان بود، هانده که مادر را نیز به دلیل بیماری سرطان از د ست داده بود، برای تشییع جنازه پدربزرگش به شهر باندیرمای ترکیه سفر کرد.

سفر هانده ارچل به باندیرما برای مراسم عزا (هنده ارچل)

هانده ارچل و بچه هایش

در ادامه می‌توانید عکس هانده ارچل را با سه سگ ببینید که در فضای مجازی هم باعث شد سر و صدا کند.

تصاویر هانده ارچل و سگ هایش
عکس سگ هانده ارچل

شرح سریال جدید کرم بورسین پارتنر سابق هانده ارچل

عکس سگ هانده ارچل

دیدن عکس‌های هانده ارچل با سگ‌هایش باید بدانید که در سال ۲۰۱۵ با باز ی در مجموعه تلویزیونی دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توانم در نقش بازی کنم سلین در مجموعه تلویزیونی دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بورک دنیز، نقش هازال در مجموعه تلویزیونی مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در مجموعه حلقه تلویزیونی در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در مجموعه تلویزیونی عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در مجموعه تلویزیونی تو درم را در مقابل کرم بورسین نام برد.

تصاویر سگ های هانده ارچل و خودش را تماشا کنید:


سناریو تابستانی : تبلیغات جدید هانده ارچل


جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول

آیا هانده ارچل بچه دارد ؟

خیر او هنوز مجرد است و فقط از حیوانات نگهداری می‌کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا