اخبار روز سینما

استایل جدید لیندا کیانی در کنسرت [+عکس]

اخیراً تصویری عجیب از استایل جدید لیندا کیانی در کنسرت در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشته است.

در تصویری جدید که از تیپ کنسرتی لیندا کیانی عنوان تحت لباس جذاب لیندا کیانی در یک کنسرت در فضای مجازی منتشر شده است، جذاب ترین استایل لیندا کیانی را نشان می دهد.

استایل جدید لیندا کیانی در کنسرت

لیندا کیانی از جمله بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون می‌باشد که به تصویری از خودش در یک کنسرت سالن برج میلاد منتشر می‌شود که می‌تواند بازخوردهای زیادی را در فضای رسانه‌ای کسب کسب کنند.

لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. لیندا کیانی، در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است.

مثلا:

جذاب ترین استایل لیندا کیانی

تیپ کنسرتی لیندا کیانی

فعالیت‌های هنری لیندا کیانی با شرکت در دوره‌های بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت آموزش محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز شد. پس از دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و فن بیان خانم مهتاب شرکت کرد و با معرفی شریفی، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه در نقش مهتاب، توجه به هنرپیشه‌های سینمای سینما و ماشین‌های خود. جلب کرد.

لیندا کیانی همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند جام فوتبال جهانی 2114 برزیل با در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جام جهانی. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی از سریال های وضعیت سفید و تا ثریا در سال 1391 در پلیسی ماتادور با کارگردانی فرهاد نجفی تهیه کننده جواد نوروز بیگی به ایفای نقش پرداخت. پیش تولید این مجموعه از تیر 1391 آغاز شد. سربال ماتادور در هفته ناجا در مهرماه سال 1392 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا