اخبار روز سینما

استایل جالب لیدی گاگا در مراسم 2023 [+عکس]

استایل جالب لیدی گاگا در مراسم 2023 توجه به هواداران و کاربران شبکه‌های مجازی را خود جلب کرده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نگاه و توجه به کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بعد از پخش نود و پنجمین مراسم اسکار به شدت مجذوب چهره و استایل لیدی گاگا شد که در ادامه می‌توانید استایل جالب لیدی گاگا در مراسم اسکار را ببینید.

بیشتر بخوانید:

ویدئو: اجرای زنده لیدی گاگا در اسکار 2023

معرفی و دانلود رایگان برندگان اسکار 2023 [بدون سانسور ببینید]

استایل جالب لیدی گاگا در مراسم 2023

در حالی که نام لیدی گاگا بین اسامی مهمانان اسکار 2023 منتشر شده بود درگیر فیلمبرداری فیلم جوکر 2 بود و به دلیل پس از مدتی اجرا و در مراسم اسکار اسکار کناره گیری. به همین دلیل ریانا، رقیب او در بخش نامزدها، مراسم اسکار را اجرا کرد. ولی بعد مدتی دوباره درخواست شرکت در مراسم از لیدی گاگا مطرح می شود با لباسی از برند ورساچه در بخشی از مراسم حضور پیدا کرد و در نهایت قبول کرد تا آهنگ آهنگ آهنگ آهنگ آهنگ تا تا تا تا کرد کرد کرد کرد. کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد.

در ادامه می‌توانید استایل لیدی گاگا را در مراسم اسکار 2023 ببینید:

استایل عجیب لیدی گاگا در اسکار
استایل جالب لیدی گاگا در مراسم 2023
استایل عجیب لیدی گاگا در اسکار
استایل جالب لیدی گاگا در مراسم 2023
استایل عجیب لیدی گاگا در اسکار

استایل عجیب لیدی گاگا در اسکار

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا معروف به لیدی گاگا، خواننده، ترانه‌نویرس۩ بازیگ. آرتیست نامتعارف شاید عبارت مناسبی در وصف لیدی گاگا باشد. بخشی از شهرت او مربوط به استایل و آرایش عجیب و غریب و متفاوت در تمام دوران فعال است. انتظار انتظار، ظاهر او در مراسم اسکار بسیار ساده بود. تی‌شرت ساده، شلوار جین، کفش کانورس، بدون بدون و مدل ساده ساده بافته شده تمام چیزی بود لیدی لیدی گاگا آن به روی صحنه روی رفت و اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا