اخبار ورزشی

اسامی افرادی که نباید فاش شود!

تیم استقلال از روز شنبه تمرینات خود را برای رویارویی با پرسپولیس در فینال جام خولا آغاز می کند و کاملا بدیهی است که باید به همه جوانب توجه شود زیرا پیروزی در فینال جام خولا جام ارزشمندی را به همراه خواهد داشت. به آبی ها در غیر این صورت و همچنین حذف استقلالی ها از جام حذفی، حریف سنتی آنها هر دو جام را در این فصل به خانه خواهد برد.

با توجه به حساسیت بازی و اینکه باید برنده وجود داشته باشد، احتمال به پایان رسیدن بازی با ضربات پنالتی وجود دارد، بنابراین ریکاردو ساپینتو دقایقی از تمرین را به ضربات پنالتی اختصاص خواهد داد تا هم دروازه بانانش و هم بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و از نظر ساختاری و روحی به این شرایط نزدیکتر هستند.

البته سرمربی استقلال تاکید دارد که تحت هیچ شرایطی اجازه ثبت ضربات پنالتی توسط شاگردان خود را به هیچکس ندهند و همچنین لیست پنالتی های بانوان استقلال حتی در رسانه ها منتشر نخواهد شد تا بازیکنان پرسپولیس بتوانند تمرکز نکن در عملکرد قبلی خود در ضربات پنالتی.

اما اگر فینال جام حذفی به ضربات پنالتی برود، اسامی پنج مهاجم برتر استقلال تا حد زیادی مشخص است و به احتمال زیاد علاوه بر آرتور کوین یمگا، مهدی قائدی، محمد محبی و روزبه چشمی نیز در این لیست قرار خواهند گرفت. .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا