اخبار روز

آغاز فروش خودروی چینی وارداتی در ایران با قیمت پایه! /شرایط خرید

به گزارش پی ام آپ، متقاضیان واجد شرایط خرید خودرو چانگان وارداتی که در اسفند ماه 1401 در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، با توجه به اولویت بندی وزارت امنیت،برای اولویت های اول پیامک پرداختی به گروه خودروسازی سایپا ارسال شد.

امکان واریز وجه از ساعت 14 روز شنبه 13 خرداد با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com فراهم شد. موعد تحویل خودروها سه ماهه در نظر گرفته شده و قیمت خودروها ثابت می باشد.

البته نکته مهم این است که قیمت چانگان CS 35 پلاس تیپ 2 849 میلیون و 628 هزار تومان و چانگان CS 35 پلاس تیپ 3 نیز 904 میلیون و 470 هزار تومان مصوب و تعیین شده در شورای رقابت است. اما قیمت درج شده در بخشنامه فروش و ثبت نام برای چانگان CS 35 پلاس تیپ 2 یک میلیارد و 114 میلیون و 419 هزار تومان و چانگان CS 35 پلاس تیپ 3 یک میلیارد و 182 میلیون و 862 هزار تومان است.

باید در نظر داشت که قیمت مصوب شورای رقابت قیمت پایه می باشد که شامل سایر هزینه ها از قبیل عوارض شماره گذاری قانونی، مالیات بر ارزش افزوده و نقل و انتقال ملک، بیمه شخص ثالث، هزینه های اقساط، تحویل به شبکه توزیع نمی شود. کمیسیون فروش و سایر هزینه های قانونی باید به این قیمت پایه اضافه شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا