اخبار روز

از نقاشی نتانیاهو تا لوح نماینده اسرائیل در شورای امنیت

عصر ایران – 12 سال پیش، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در اواسط سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، نقاشی از پیشرفت هسته ای ایران را به نمایش گذاشت که باعث تمسخر و تمسخر نه تنها در داخل اسرائیل و در سراسر جهان شد.

اخیرا نماینده اسرائیل در شورای امنیت تبلت خود را به اعضا نشان داد که تصویری از پرواز موشک های ایران بر فراز بیت المقدس را نشان می داد. او با نشان دادن این تصویر گفت ایران به مسلمانان حمله کرد و مسجد الاقصی را به خطر انداخت!

از نقاشی نتانیاهو تا لوح نماینده اسرائیل در شورای امنیت
طنز تلخ و خونین ماجرا این است که مقام حکومتی با کشتن و مجروح شدن 111 هزار مسلمان در 200 روز گذشته نگرانی خود را برای امنیت مسلمانان ابراز کرده است. از 35000 کشته، 14000 کودک و 10000 زن بودند.

در همین حال، اسرائیل پرواز موشک های ایران بر فراز بیت المقدس را عاملی برای نگرانی اماکن مذهبی می داند، زیرا اسرائیل در شش ماه گذشته به 378 مسجد و سه کلیسا در نوار غزه حمله کرده و برخی از آنها را به طور کامل تخریب کرده است.

جنایات اسرائیل در غزه

شاید مقامات اسرائیل مسئول این موضوع باشند تصویر و رنگ آمیزی در سازمان ملل نشان می دهند که کرامت بالاتر از کارتون آنها به این نهاد بین المللی که قرار است حافظ صلح جهانی باشد، احترام نمی گذارند.

اغراق نیست!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا