اخبار روز سینما

از فارسی و مشتی حرف زدن دمت اوزدمیر تا عصبانیت شوهرش!

دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی در سریال اسم من فرح به ایفای نقش پرداخته است. فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر در پشت صحنه این سریال سوژه فضای مجازی.

مدتی شایعه شد که دمت اوزدمیر بعد از ازدواج با اوزهان کوچ، خانه را ترک کرده است. این خبر از طرف آن‌ها تکذیب شد. چندی پیش نیز شایعه شد که دمت و اوزهان برای حل مشکل از مشاور کمک می‌گیرند. روز گذشته که خبرنگار اوزهان کوچ درباره جلسه‌های مشاوره سوال پرسید و به حلقه در دست اشاره کرد، اوزهان عصبی شد و گفت:

من هیچ وقت حلقه دستم نمیکنم، این موضوع امروز و فردا نیست! همچین چیزی وجود ندارد. تا به حال درباره مسائل شخصی ام صحبت نکردم، لطفا شما هم سوال نپرسید!

فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر

در سریال اسم من فرح دمت اوزدمیر در نقش زن ایرانی (فرح) با حضور خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که زنده بودن پسرش در حال است، شاهد یک می‌شود و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند. فارسی صحبت کردن دمت اوزدمیر در پشت صحنه سریال مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

فارسی حرف زدن جالب سلنا گومز سوژه جدید فضای مجازی

انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازی می کند. فیرات تانیش نقش کمیسر مهمت، دریا پینار آک نقش گونول خواهر مهمت و دوست کریمشاه؛ علی سورملی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول؛ لاله باشار نقش پریهان، مادر گونول و مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی گالیپ؛ سنان کارا نقش ورا همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان پسر ورا و علی گالیپ را بردعه.

بیشتر بخوانید:

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی: Demet Ozdemir ؛ زادۀ ۲۶ فوریه) بازیگر و و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در سال در نقش آیلین در سریال تلویزیونی تلویزیونی یه بهت بهت گم می شه دمت در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) نیز بازی کرده بود. دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح همچنین حضور دارد و نقش یک زن ایرانی را ایفا می‌کند.

هانده ارچل تایید خانواده ثروتمند دوست پسرش را نگرفت!

فارسی صحبت کردن دمت اوزدمیر


بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا