اخبار روز سینما

از دست ندهید: ازدواج کردن لیلا اوتادی جنجالی شد! [+تصاویر]

لیلا اوتادی ازدواج کرد. به دنبال انتشار تصاویری از این بازیگر مشخص شد که ازدواج کرده است. در ادامه برای تماشای تصاویر عروس شدن لیلا اوتادی همراه ما باشید.

عکس عروسی لیلا اوتادی بسیار حنجال برانگیز شده است. عکسی لو رفته از عروسی کردن لیلا اوتادی بازیگر محبوب و خوب کشورمان این روزها دست به دست می‌شود. افشاگری از ازدواج کردن خانم بازیگر محبوب موضوعی است که در فضای مجازی درمورد آن بحث می‌شود.

در ادامه برای دیدن تصاویر جذابی از عروس شدن لیلا اوتادی همراه ما بمانید.

عروس شدن لیلا اوتادی بازیگر معروف و محبوب

عکس لباس عروس لیلا اوتادی

لیلا اوتادی جدید عکسی از خودش در فضای اینستاگرام کرده که کاربران به او بسیار می شوند. همچنین چندی عکس‌هایی از لیلا اوتادی در جشنواره فیلم کشور عمان پخش شد که حواشی زیادی به دنبال داشت. لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با این عکس به شایعات ازدواجش قوت بخشید.

ازدواج کردن لیلا اوتادی

از دست ندهید: ازدواج کردن لیلا اوتادی جنجالی شد! [+تصاویر]

لیلا اوتادی عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد او هم جز متاسشدن . البته طرفداران این موضوع ازدواجش مطمئن نبودند تا چندی پیش برخی از هنرمندان از جمله رخام برای اوتادی کامنت گذاشتند و موضوع را به او تبریک گفتن.

شراره رخام نوشت:

مبارک باشه فرشته زیبا، با آرزوی بهترینهای دنیا برای تو یه عالم خوشبختی. به تصاویر جدید از خانم اوتادی در لباس عروس منتشر شده است.

آیا لیلا اوتادی عروس شد؟

در زیر تصویری از لیلا اوتادی در لباس عروس را مشاهده می کنید.

عروس شدن لیلا اوتادی

. لیلا اوتادی در سال 1362 در تهران به دنیا آمد. وی مدرک معماری داخلی خود را از دانشگاه هنر تهران گرفته است. اوتادی با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری فعالیت هنری خود را استارت زد.

اوی همچنین فیلم چپ دست با کارگردانی آرش معیریان نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 ایفای نقش کرده است. در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی کرده که مشکلاتی را به وجود مرد آو دارد .

از دست ندهید: ازدواج کردن لیلا اوتادی جنجالی شد! [+تصاویر]

لیلا اوتادی برای بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت‌های ورزشی‌هایی از رشته‌های تنیس ورزشی و سوارکاری فیتس‌های زیادی دارد. همچنین وی سالی است که در رشته بدنسازی آغاز شده و در حال حاضر به عنوان مربی بدنسازی در باشگاه های معروف تهران فعالیت دارد.

ویدئویی که لیلا اوتادی در صفحه خود منتشر کرده و نوشته:

فروردین ۱۴۰۲🤍🥰🤍🧿/ سال نو…افکار نو

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا