اخبار روز

رئیس سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مبلغ وام بازنشستگان چه گفته است؟

نماینده فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی به 20 میلیون تومان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه ثبت نام بازنشستگان توسط مراکز انجام می شود. بازنشستگی شروع به گرفتن وام خواهید کرد.

احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: از چند سال گذشته این سازمان براساس برنامه ریزی مستند این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت شد که با پیگیری های انجام شده در سال جاری این رقم افزایش یافته است.

وی در خصوص افزایش وام قرض الحسنه بازنشستگان گفت: میزان وام قرض الحسنه بازنشستگان به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

اسفندیاری درباره نحوه ثبت نام و پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان گفت: بازنشستگان از تمامی استان ها و شهرستان ها می توانند برای ثبت نام و در نهایت 20 میلیون تومان وام با مراجعه به کانون های بازنشستگی دریافت کنند.

قائم مقام فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: از خردادماه مراحل ثبت نام مستمری بگیران برای پرداخت وام های 20 میلیون تومانی توسط کانون های بازنشستگی انجام می شود و در نهایت پس از طی مراحل قانونی، این وام در صندوق مرکز بازنشستگی حساب ها واریز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که امسال چه تعداد از بازنشستگان تامین اجتماعی از تسهیلات و اعتبارات مذکور بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی امسال 500 هزار بازنشسته از تسهیلات مذکور بهره مند می شوند.

اسفندیاری افزود: طبق برنامه ریزی که هر ماه انجام می شود تعدادی از بازنشستگان در هر استان و شهرستان از این وام استفاده خواهند کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا