اخبار ورزشی

بازیکنان تیم هندبال سپاهان: امیدواریم بازیکنان خارجی برای صعود به مرحله بعد به ما کمک کنند!/ نمی‌توان از بازیکنان خارجی انتظار زیادی داشت

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم‌های هندبال سپاهان ایران و عمان از ساعت 18 امروز دوشنبه 15 خرداد در چارچوب آخرین دیدار از دور چهارم بیست و پنجمین دوره مسابقات مردان در سالن 25 آبان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سپاهانی ها در اولین دیدار این رقابت ها به مصاف الریان قطر رفتند و این دیدار را با نتیجه 31 بر 23 واگذار کردند. طلایی پوشان در دومین بازی خود در رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا به مصاف الکاظمه کویت رفت و 30 بر 28 پیروز شد. شاگردان وویویچ با یک برد و یک باخت در رده چهارم جدول گروه A این رقابت ها قرار گرفتند.

افشین صادقی بازیکن تیم هندبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پی ام آپ در خصوص دیدار سپاهان و الکاظمه کویت اظهار کرد: به دلیل اینکه سال گذشته در کویت بازی کردم، الکاظمه را به خوبی می شناختم و توانستیم آن را شکست دهیم. تجهیزات. این تیم چهار بازیکن حرفه ای داشت که دو نفر از آنها در لیگ کویت و دو بازیکن دیگر خارجی هستند.

وی ادامه داد: سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا بالاست و الکاظمه تیم خوبی دارد که برای شکست دادن ما برای صعود به مرحله بعد پا به میدان گذاشت اما اجازه این کار را به آنها ندادیم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان درباره باخت مقابل الریان قطر اظهار داشت: ما تحت تاثیر جو بازی مقابل الریان قطر بودیم و فشار بسیار بدی روی بازیکنان ما به خصوص من بود که نتوانستیم. بازی ما را نشان دهیم. . . بدشانس بودیم و بازی اول را بد شروع کردیم و به الریان قطر باختیم که شاید صعود از گروه را برایمان سخت کند.

صادقی افزود: برای صعود باید نتیجه تیم های الکاظمه و الریان مشخص شود و امیدوارم بتوانیم از گروه خود پیش برویم. اگر الریان موفق شود الکاظمه را شکست دهد، قطعا از مرحله گروهی عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بازی با الکاظمه لطف خدا با من بود و به عنوان بهترین بازیکن معرفی شدم، گفت: این اتفاق با تلاش همه بازیکنان تیم رخ داد که از شما تشکر می کنم. در بازی اول از خودم راضی نبودم و خوب بازی نکردم، فشار بازی روی من بود و نتوانستم خوب بازی کنم.

بازیکن تیم هندبال سپاهان درباره عملکرد بازیکنان خارجی سپاهان گفت: نمی توان از این سه بازیکن خارجی انتظار زیادی داشت و از آنها خواست که در هر بازی ده تا پانزده گل به ثمر برسانند و تیم را به مرحله بعد برسانند. این سه بازیکن برای کمک آمدند و در بازی با الکاظمه به من گفتند که ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام می دهیم، آنها هر کاری می کنند، امیدوارم همچنان به ما برای صعود به گروه کمک کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا