اخبار روز سینما

خبر ازدواج ستاره فوتبال مثل بمب ترکید/ بلاخره رونالدو حلقه را دست جورجینا کرد! عکس

جورجینا و رونالدو زوج دوست‌داشتنی هنگامی که جورجینا  در فروشگاه گوچی کار می‌کرد با هم آشنا شدند و از آن زمان تاکنون بایکدیگر زندگی خوبی دارند و حاصل آن و دو دختر زیبا است.
طی چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد ازدواج رونالدو و جورجینا رودریگز شنیده می شود و حالا عکس حلقه نامزدی جورجینا به معنای تایید قطعی این شایعات است.

ازدواج پنهانی رونالدو و جورجینا رودریگز فاش شد/ جورجینا عکس حلقه نامزدی خود را به اشتراک گذاشت!

تمسخر آرزوی جورجینا برای ازدواج با رونالدو!

چندی پیش جورجینا رودریگز درباره ازدواج با رونالدو گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد. کاش… راستش را بخواهید، فکر نمی کنم وضعیت ما یکدفعه تغییر کند، چون واقعاً احساس می کنم من هم آن را دوست دارم.

من مهمترین چیز را با کریستیانو دارم. بچه های شگفت انگیز و عشقی که دریافت می کنم. مسائل دیگر مهم نیست. دوستانم همیشه در مورد عروسی با من شوخی می کنند. از زمانی که جنیفر لوپز آهنگ “حلقه”، “عروسی کی است؟” را منتشر کرد. اوه خدای من همیشه آن آهنگ را می نوازند تا من را مسخره کنند.”

نظر رونالدو در مورد ازدواج با جورجینا

رونالدو همچنین زمانی که قرار است با رودریگز ازدواج کند، توسط پیر مورگان مجری معروف انگلیسی تحت فشار قرار گرفت. او پاسخ داد: «این ممکن است در یک سال، شش یا یک ماه اتفاق بیفتد. “من 1000 درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.”

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا