اخبار ارز دیجیتال

ارز دیجیتال pepe چیست؟ بررسی ارز دیجیتال پپه قورباغه و آینده آن

زمان مطالعه: 8 دقیقه

تقریباً هر کسی که در بازارهای ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، نام میم کوین های موفق مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را شنیده است. بیشتر از این ارزهای دیجیتال در ابتدا به عنوان یک شوخی منتشر می‌شوند، اما برخی از آنها رشد قابل‌توجهی را تجربه می‌کنند. جدیدترین میم کوین معرفی شده به بازار، ارز دیجیتال pepe (PEPE) است که از میم اینترنتی معروف «پپه قورباغه» الهام گرفته شده و این روزها، سروصدای زیادی را در بازار به پا کرده است. ارز دیجیتال پپه در ظاهر فقط یک میم کوین دیگر است که هیچ ارزش ذاتی و کاربردی ندارد. با این حال، از زمان معرفی خود، این میم کوین شاهد یک رشد نجومی بوده است و با رش دهای چندین برابری در کمتر از یک هفته، تعطیلات توجه و علاقه به افراد فعال با زار را به خود جلب کند. در این میان، پپه‌ها هم عقیده‌ها را توسعه می‌دهند که دوران میم کوین‌ها را به پایان می‌رساند و می‌خواهد میم کوین قورباغه‌های خود را به عنوان پادشاه میم‌کوی نها معرفی کند. PEPE آن با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ارز دیجیتال pepe چیست؟

ارز دیجیتال پپه یک رمزارز بر روی میم است که در اواسط ماه آوریل ۲۰۲۳ و با هدف احترام به کاراکتر محبوب و بحث برانگیز پپه قورباغه راه‌اندازی شده است. کاراکتر پپه قورباغه در سال ۲۰۰۵ میلادی به دست هنرمندی به نام متیو فیوری (Matthew Furie) ساخته شد. این میم کوین به عنوان یک توکن ERC-20. موارد لازم به ذکر است که مانند توکن دیگر الهام گرفته شده از پپه قورباغه، ارز دیجیتال pepe هم ارتباط رسمی با فیوری یا شخصیت کارتونی اصلی ندارد.

ارز دیجیتال pepe چیست؟ بررسی ارز دیجیتال پپه قورباغه و آینده آن۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

توسعهدهندگان ارز دیجیتال پپه قورباغه امیدوارند که محبوبیت توکن خود را افزاش دهند و با پشت سر گذاشتن دوج کوین و شیبا اینو، آن را به موفق ترین میم ک وین تمام دوران تبدیل کنند. از بلندپروازانه توکن PE هم این است که روزی با بیت کوین، به عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال در جهان، رقابت کند.

ارز دیجیتال پپه چگونه کار می کند؟

سایر میم کوین‌های موجود در بازار، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد رمزارز منتشر نشده است. اول، ارز دیجیتال پپ شامل یک سیستم توزیع مجدد است که به استیک‌های بلندمدت می‌دهد. علاوه بر این، ارز دیجیتال پپه با وجود داشتن بیش از ۴۲۰ تریلیون واحدی خ وود، در نظر دارد با سوزاندن توکن‌های نقدینگی به طور منظم، کمیابی خود را احفظه کند. در این میان، توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال پپه قورباغه آن را از طریق توییتر و س ایر تبلیغ می‌کنند و سعی می‌کنند آن‌ها را با یکدیگر متحد کنند.

ارز دیجیتال pepe چیست؟ بررسی ارز دیجیتال پپه قورباغه و آینده آن

یکی دیگر از ویژگی های توکن PE، سیاست «بدون مالیات» آن است. به این معنی که هیچ هزینه و کار بیش از حدی برای رمزارز پپ وجود ندار د. تمام هزینه‌ها رمزارز پپه کاملاً حداقلی است و تنها دلیلی است که ممکن است کاربر بخواهد یا نیاز به پرداخت این هزینه‌ها داشته باشد، استفاده زیاد از شبکه است.

نقشه راه ارز دیجیتال پپه قورباغه

نقشه راه ارز دیجیتال pepe از سه بخش تشکیل شده است. اولین میمیم بودن» است، موردی که «پیدا شده است. ارز دیجیتال پپه در حال حاضر در چند صرافی نیز لیست شده است. توکن PEPE همچنین به یکی از اهداف یک خود که دستیابی به 1000 هولدر بود، ر سیده است.

در حال حاضر، فاز دوم از نقشه راه ارز دیجیتال پهپه قورباغ، معروف به “Vibe و HODL” در حال حاضر است و برخی از بخش‌های آن تکمیل شده است. این فاز ایجاد مشارکت‌های اجتماعی، تبدیل شدن به فهرست صرافی‌ها، و ایجاد ی ک خبرنامه و یک کانال دیسکورد انحصاری برای دارندگان رمزارز pepe است. رمزارز پپه همچنین به هدف ۱۰ هزار هولدر در این فاز دست پیدا کرده است.

فاز سوم از نقشه راه ارز دیجیتال pepe شامل این موارد است: راه‌اندازی استخرهای پپه (Pepe Tools) و آکادمی پپه (Pepe Academy) که البته هنوز جزئیاتی در مورد هیچ کدام ارائه نشده است. فهرست شدن در صرافی های بزرگ؛ و انتشار کالاهایی برای استفاده در سیستم «بخر و بسوزان». هدف فاز سوم ارز دیجیتال پپه به ۱۰۰ هزار هولدر می رسد و در نهایت، پیشی گرفتن از خود بیت کوین برای تسلط بر بازار (!) است.

توکنومیک رمزارز pepe

توکن بومی پروژه پپه با نماد اختصاری PEPE شناخته می‌شود. توکن PEPE را می توان به عنوان یک یادگاری، هدیه یا به عنوان سرمایه گذاری نگاه داشت. به امید اینکه قیمت آن افزایش یابد.

مطابق با اکثر میم کوین‌ها، ارز دیجیتال پپه قورباغه دارای ارزش بسیار بالایی است، یعنی ۴۲۰،۶۹۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد است که در حال حاضر صد درصد از آن‌ها در گردش هستند. برخی از رمزارزهای دیگر که بخش بزرگی از آنها به سرمایه‌گذاری اولیه یا تیم‌های توسعه داده می‌شود، 93.1 درصد از رمزارز pepe به استخر نقدینگی و 6.9 درصد دیگر به یک کیف پول چند امضایی تبدیل می‌شود (که توسط تیم توسعه و با هدف لیست شدن در صرافی ها، مشارکت ها، تبلیغات و کاربردهای مشابه نگهداری می شود، اختصاص یافته است.

تاریخچه قیمت توکن PEPE

ارز دیجیتال pepe در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۵۷۸ دلار به صحنه آمد. از همان روزهای ابتدایی، این میم کوین با افزایش از سوی دیگر، روند قیمتی آن در حالت کلی افزایش یافته است. در روز یکم ماه می، قیمت رمزارز pepe به بالاترین رکورد تاریخی خود در 0.00014 دلار رسید که به معنای رشد چشمگیر بیش از 2،300 درصد در عرض تنها دو هفته است. اگر از آن زمان، قیمت رمزارز پپه کمی از اوج خود عقبنشینی کرده، ولی این میم کوین همچنان در حال ثبت سودهای روزانه دو رقمی است.

ارز دیجیتال pepe چیست؟ بررسی ارز دیجیتال پپه قورباغه و آینده آن
نمودار قیمت ارز دیجیتال pepe از ابتدایی.

پیشبینی قیمت ارز دیجیتال پپه در سال ۲۰۲۳

ارزهای دیجیتال و به ویژه میم کوین‌هایی مانند ارز دیجیتال pepe بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار مشکلاتی است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تکنیک‌های تحلیلی در کار را می‌دهند. به عنوان مثال، گروهی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که دیجیتال پپه قور باغه سال ۲۰۲۳ را با قیمت متوسط ​​۰٫۰۰۰۰۰۰ دلار به پایان می‌رسانند.

در صفحه قیمت لحظه ای Pepe می‌توان قیمت پپه قورباغه و توکن PEPE را به همراه قیمت آن مشاهده کنید.

ارز دیجیتال pepe را از کجا بخریم و کجا ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال pepe در ابتدا فقط روی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) عرضه شد و نقدینگی آن کم بود. چند روز بعد، توکن PEPE در یک صرافی رمزارزی کوچکتر مانند MEXC و چند صرافی سطح بالا مانند هوبی (Huobi) و Gate.io نیز لیست شد. پس از رشد نجومی ارز دیجیتال pepe، صرافی‌ بزرگ اوکی‌ایکس (OKX) نیز آن را لیست کرد.

همان طور که گفته شد، ارز دیجیتال pepe یک توکن ERC-20 است. به این معنا که تمام کیف‌پول‌های پشتیبانی‌کننده معتبر از توکن‌های مبتنی بر اتریوم، از این ارز دیجیتال می‌توانند پشتیبانی کنند. مانند کیف پول متامسک (MetaMask).

ارز دیجیتال pepe چیست؟ بررسی ارز دیجیتال پپه قورباغه و آینده آن

آیا رمزارز پپه گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است؟

از یک طرف، وب‌سایت رسمی رمزارز پپه بیان می‌کند که نباید از آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری استفاده کرد و این ارز دیجیتال صرفاً به عنوان یک میم و شوخی ساخ تهیه شده است. از سوی دیگر، قیمت ارز دیجیتال پپ از زمان عرضه به شدت افزایش یافته و بسیاری از رمزارزهای آن سودهای قابل‌توجهی کسب کرده‌اند.

مسلماً ثابت شده است که ارزهای دیجیتال بر میم حتی از سایر اشکال رمزارزها ناپایدارتر هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت ارز دیجیتال پپه همچنان به یک فزایش خود ادامه دهد. با این حال، با توجه به جذب بیش از 68 هزار هولدر در هفته های اولیه، به نظر می رسد که ارز دیجیتال پپه قورباغه آمده است تا بماند.

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی پروژه ارز دیجیتال pepe و توکن PEPE آن پرداختیم. میم کوینی که این روزها با رشد نجومی خود به سرتیتر اخبار تبدیل شده است. نمی‌توانم به میم کوین‌ها به چشم یک سرمایه‌گذاری جدی نگاه کرد، اما موفق می‌شود برای شروع ارز دیجیتال پپه نیز غیرقابل‌انکار باشد. در این میان، بسیاری از چیزهای باورند که چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​میم کوی نها بزرگی از دنیای ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که میم معروف پپه قورباغه پس از نزدیک به ۲۰ سال بیشتر محبوب است، این احتمال وجود دارد که میم کوین الهام‌گرفته از آن نیز موفق باشد. ممکن است پیش‌بینی آینده میم کوین‌ها، از جمله ارز دیجیتال پپه قورباغه ووجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که توکن PEPE قدرت ماندگاری بیشتر به سایر میم باشد که ین‌ها داشته باشند.

از این رو، می‌توانیم مانند ارز دیجیتال پپ انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری داشته باشیم، اما کاربران پس از بررسی کافی و در صورتی که بخواهند، می‌توانند بسیار کمی از وجوه خود را در آن سرمایه‌گذاری کنند. اگر قیمت آن بیشتر شود، کاربران سود خوبی کسب خواهند کرد و در غیر این صورت، ضرر وارد شده نیز بسیار کم خواهد بود.

این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش آرزوی نیس ت!

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا